مسعود حکم‌آبادی تهیه‌کننده نمایش «دریاچه قو» عنوان کرد: تلاش کردیم برای سالن اصلی تئاتر شهر اجرای عموم بگیریم که متأسفانه فراهم نشد و حال رایزنی‌های‌مان با ایرانشهر به نتیجه رسیده است.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «دریاچه قو» به کارگردانی رضا صابری و تهیه‌کنندگی مسعود حکم آبادی از شهر مشهد در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر موفق به دریافت ۸ جایزه شد. امسال هم هنرمندان شهر مشهد چون سال گذشته و نمایش «پیانیستولوژی» موفق به دریافت جوایز زیادی شد.

این نمایش در شهر مشهد نیز اجرای عموم موفقی داشته و به لحاظ فرم و شیوه اجرا توانسته مخاطبان را جذب خود کند.

مسعود حکم آبادی تهیه کننده این نمایش در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: دریاچه قو برگرفته از داستان‌های فولکلوریک روسیه است که در تالار بولشوی مسکو به صحنه رفته است. جچایکوفسکی از آهنگسازان این کار است. این نمایش امسال موفق شد از ۱۰ جایزه کاندیدای خود، ۸ جایزه را از آن خود کند.

وی با اشاره به اینکه کمک هزینه جشنواره در قسط اول فعلا پرداخت شده است، گفت:‌ ما با خرج رفت و آمدمان در جشنواره بیست میلیون تومان هزینه کردیم.

حکم آبادی با بیان اینکه خودشان تصور نمی‌کردند این اندازه جایزه دریافت کنند، گفت: امسال بخش‌هایی چون آرایه‌های صوتی، نور و ... به جوایز اضافه شده بود که خوشبختانه ما در این بخش‌ها موفق بودیم.

وی درباره اجرای عموم کار گفت: برای گرفتن اجرای عموم با شهرام کرمی صحبت کردیم ،‌او هم به ما گفت که برای سالن اصلی پس از اجرای پارسا پیروزفر، مدتی سالن‌ اصلی برای تعمیرات تعطیل می‌شود البته او بیان کرد که اگر این تعمیرات به تعویق بیافتد امکان اینکه بتوانیم اجرا بگیریم،‌هست منتها ما تصمیم گرفتیم که با ایرانشهر صحبت کنیم خوشبختانه حسین مسافرآستانه موافقت کرد ،‌ آنها موافقت کردند که حتی امسال هم اجرا داشته باشیم که ما گفتیم شرایطش را نداریم و قرار شد اوایل سال آتی به صحنه ایرانشهر برویم که تاریخ آن به زودی مشخص می‌شود.