مهرداد کوروش‌نیا کارگردان نمایش «عزازیل» از حضور جعفر والی و بهناز جعفری به عنوان بازیگران این اثر نمایشی برای اجرای عمومی در بهار 93 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: کوروش‌نیا درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاترگفت: قرار است نمایشنامه «عزازیل» را سال 93 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببریم. این نمایشنامه را خودم نوشتم و دارای 5 شخصیت است و به عنوان جدیدترین کار گروه تئاتر «بهمن» تولید و اجرا می‌شود.

این نویسنده و کارگردان تئاتر درباره گروه بازیگری نمایش «عزازیل» افزود: قرار است در این نمایش استاد جعفر والی و بهناز جعفری به عنوان بازیگر به ایفای نقش بپردازند. به زودی نام دیگر بازیگران این اثر نمایشی نیز مشخص و اعلام خواهد شد.

سرپرست گروه تئاتر «بهمن» درباره موضوع این نمایش توضیح داد: نمایشنامه «عزازیل» که داستان آن در 200 سال پیش در کشور فرانسه روایت می‌شود به زندگی دختری در فرانسه می‌پردازد که قصد رفتن به کلیسا و راهبه شدن را دارد اما اتفاقاتی برای وی رخ می‌دهد که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

مهرداد کوروش‌نیا کارگردانی نمایش‌هایی چون «آواز ستاره‌ها»، «یک غزل غمناک»، «آقا لیلا»، «درخت‌ها»، «کابوس یک رویا» و «آخرین نامه» را در کارنامه کاری خود دارد. وی نمایش «آخرین نامه» را در ایتالیا روی صحنه برده است.