علاقمندان به هنرهای نمایشی می‌توانند از 7 تا 11 فروردین به دیدن نمایش «شکلک» به کارگردانی کیومرث مرادی و با بازی امیر جعفری و پانته‌آ بهرام بنشینند و در اجرای اول و دوم این نمایش عکاسی با موبایل در تئاتر را تجربه کنند.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «شکلک» نوشته نغمه ثمینی و به کارگردانی کیومرث مرادی اجرای مجدد خود را از 7 فروردین ماه در تالار شمس سازمان فرهنگی هنری AIT آغاز می‌کند بنابراین کسانی که در تهران حضور دارند در هفته دوم تعطیلات نوروز می توانند در اوقات فراغت خود به تماشای این اثر نمایشی نیز بنشینند.

این نمایش که بیش از 10 سال قبل با حضور بازیگرانی چون پانته‌آ بهرام، احمد ساعتچیان، احمد مهرانفر و ستاره پسیانی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته بود از 7 بهمن تا اواخر اسفند ماه دوباره اجرای خود را آغاز کرد.

در اجرای مجدد این نمایش امیر جعفری جایگزین ساعتچیان و نوید محمدزاده جایگزین احمد مهرانفر شدند.

نکته جالب توجه در اجرای نوروزی این اثر نمایشی برگزاری مسابقه عکاسی برای تماشاگران است. به این شکل که در روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه تماشاگران تئاتر «شکلک» اجازه خواهند داشت دوربین موبایل خود را روشن کنند و بدون اینکه فلاش بزنند از نمایش عکسبرداری کنند. 

آن‌ها می توانند تصاویر ثبت شده شان را ادیت و به آدرس sheklak@360ad.ir ایمیل کنند. تصاویر ارسالی به این جشنواره را هیات داوران سه نفره ای گزینش خواهند کرد و در نهایت دو برنده از دو شب را انتخاب می کنند. جایزه برندگان این جشنواره عکاسی موبایلی، دو دستگاه تبلت خواهد بود.

جشنواره عکاسی موبایلی تئاتر «شکلک» با همکاری کیومرث مرادی کارگردان این نمایش و شرکت تبلیغاتی «360 درجه راهکارهای خلاق» اجرا خواهد شد. البته شرکت در این مسابقه قوانینی دارد؛ ابتدا اینکه برای اینکه تمرکز بازیگران حفظ شود نباید فلاش دوربین روشن شود، همچنین صحبت کردن در حین اجرا ممنوع است و البته ایستادن برای ثبت تصاویر هم از دیگر خط قرمزهای این مسابقه است.

فیلمبرداری هم ممنوع است و هر فردی هم مجاز است تنها دو عکس به این جشنواره ارسال کند. دو منتخب نهایی این جشنواره در تاریخ 17 فروردین جایزه های خود را در مراسمی دریافت می‌کنند.

این اثر نمایشی در ایام نوروز تا 11 فروردین ماه روی صحنه است و بعد از پایان تعطیلات نیز اجرایش تا 19 فروردین ماه ادامه می‌یابد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: دختر و پسری جوان که خانه ای ندارند به طور موقت به خانه ای متروک وارد می شوند که ظاهرا کسی در آن زندگی نمی کند اما ناگهان فردای آن روز دو نفر به نام های عالیه و حسن شکلکی ظاهر می شوند و از آنها می پرسند که در این خانه چه می کنند.

درگیری میان آنها اوج می گیرد و هر زوج جوان متوجه می‌شوند که آن دو یعنی عالیه و حسن شکلکی به زمان دیگری تعلق دارند و….

علاقمندان می توانند از 7 تا 11 فروردین ماه ساعت 20 و از 17 تا 19 فروردین ماه ساعت 21:30 در خیابان موحد دانش (اقدسیه)، شرق به غرب بعد از آجودانیه، کوچه نیلوفر، پلاک 3، تالار شمس به دیدن این اثر نمایشی بنشینند.