رئیس شورای شهر تهران شامگاه 7 فروردین‌ماه به مناسبت سال نو و روز جهانی تئاتر ملاقاتی با عباس جوانمرد مؤسس گروه «هنر ملی» داشت که جوانمرد در این ملاقات خواستار احیای مدرسه تئاتر فرهنگسرای بهمن توسط شهرداری تهران شد.

پایگاه خبری تئاتر: شکرخدا گودرزی هنرمند و کارگردان عرصه تئاتر در این ملاقات حضور داشت درباره مسائل مطرح شده از سوی عباس جوانمرد به خبرنگار مهر گفت: آقای احمد مسجدجامعی برای تبریک سال نو و به مناسبت روز جهانی تئاتر در منزل آقای عباس جوانمرد ملاقاتی با او داشت. آقای جوانمرد در این ملاقات درباره راه‌اندازی مدرسه تئاتر فرهنگسرای بهمن توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در گذشته صحبت کرد و اینکه در این مدرسه تئاتر هنرمندان تئاتری به جوانان علاقه‌مند آموزش تئاتر می‌دادند. این مدرسه تئاتر چند سال است که تعطیل شده است و آقای جوانمرد از آقای مسجدجامعی به عنوان رئیس شورای شهر رخواست کرد تا برای احیای آن اقدام کند.

وی ادامه داد: به نوعی احیای مدرسه تئاتر فرهنگسرای بهمن به احیای کانون‌های تئاتر محلات که پیش از این در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران وجود داشت، می‌انجامد و باعث می‌شود این کانون‌ها دوباره شکل بگیرند. آقای مسجدجامعی قول داد که با رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درباره احیای مدرسه تئاتر فرهنگسرای بهمن گفتگو کند تا فضا برای احیای این اقدام تئاتری فراهم شود.

این کارگردان تئاتر درباره موضوعات دیگری که در مقالات رئیس شورای شهر تهران با عباس جوانمرد مدنظر قرار گرفت، یادآور شد: در این ملاقات درباره سالن‌های تئاتری ساخته شده توسط شهرداری و نوع نگاهی که باید برای مدیریت و برنامه ریزی آن‌ها وجود داشته باشد، صحبت و قرار شد تا در اردیبهشت‌ماه آقای جوانمرد به همراه آقای مسجدجامعی و بنده بازدیدی از سالن‌های تئاتر خاوران و همچنین مرکز نمایش‌های آیینی در خیابان ملک داشته باشیم.