نمایش ˝رضا˝ با طراحی، نویسندگی و دراماتورژی جابر رمضانی، برترین نمایش جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای از روز ۲۰ فروردین‌ماه جاری در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر:  اجرای عمومی نمایش "رضا" با طراحی، نویسندگی و دراماتورژی جابر رمضانی کاری گروهی از هنرجویان شهر قم است که تاکنون توانسته 10 جایزه برتر در رشته‌های مختلف همچون؛ جایزه اول متن، بازیگر نقش اول زن، بازیگر نقش اول مرد، طراحی لباس و... را از جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای از آن خود کند و به عنوان یکی از آثار برگزیده جشنواره مناطق نیز به سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد، از روز ۲۰ فروردین‌ماه جاری در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر آغاز می‌شود.

جابر رمضانی نویسنده، درماتورژ و سرپرست تیم کارگردانی نمایش "رضا" با بیان اینکه این اثر حاصل یک کار گروهی است که در یک فرآیند کارگاهی به سرانجام رسیده، گفت: نمایش "رضا" در بستری کاملا رئالیستی و بدون قطع نور روی صحنه می‌رود و تمام 24 کاراکتر موجود در متن توسط دو بازیگر اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه؛ بستر و رویه این نمایش کاملا رئال است اما در قسمت‌های از کار دخل و تصرف‌هایی برای فاصله گرفتن از فضای رئال صورت گرفته، درباره خط داستانی این اثر نمایشی اظهار داشت: داستان نمایش "رضا" روایت مسافران 12 اتاق از اتاق‌های هتل رضا واقع در شهر مشهد است و مخاطب را با روابطی که بین مسافران این هتل وجود دارد آشنا می‌کند.

در نمایش "رضا" که مدت زمان اجرای آن 110 دقیقه است، کمال کلانتر و مائده اسدالهی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

گفتنی است، نمایش "رضا" از روز 20 فروردین ماه به مدت دو هفته هر روز به جز شنبه‌ها، ساعت 17/30 در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.