زنگ افتتاح اجرای عمومی نمایش «سه روایت از زندگی» به کارگردانی سیما تیرانداز روز شنبه 16 فروردین‌ماه با حضور مهدی هاشمی و گلاب آدینه در تماشاخانه ایرانشهر نواخته می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: سیما تیرانداز در جدیدترین تجربه خود در زمینه کارگردانی تئاتر از روز شنبه 16 فروردین‌ماه سال جاری و در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر نمایشنامه »سه روایت از زندگی» نوشته یاسمینا رضا را روی صحنه می‌برد. این نمایشنامه به گفته تیرانداز یک اثر جهانشمول است که می تواند در هر کجای جهان اتفاق بیفتد و هر تماشاگری با آن ارتباط برقرار می کند.

این کارگردان و بازیگر تئاتر معتقد است نمایش «سه روایت از زندگی» در فضایی رئال و با تکیه بر عناصر مینی‌مال شده پیش می رود، گرچه هر کس می تواند هر متنی را بر اساس برداشت ها و سلیقه های خود کار کند.

امیرکاوه آهنین‌جان، لیلی رشیدی، رضا مولایی و سیما تیرانداز در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و ناصح کامکاری طراحی صحنه، لباس و نور نمایش «سه روایت از زندگی» را بر عهده دارد.

سیما تیرانداز شهریورماه سال 92 نمایش "مرد مقابل" نوشته هاله مشتاقی‌نیا را در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برد. «هتل عروس» و «برخورد نزدیک از نوع آخر» از دیگر نمایش‌های کارگردانی شده توسط تیرانداز هستند.