رئیس انجمن تئاتر کودک و نوجوان اصفهان گفت: اجرای تئاترهای پذیرفته شده در همایش تئاتر کودک و نوجوان در قالب جشنواره تئاتر غیررقابتی از 5 تا 29 شهریورماه برگزار می‎شود.

پایگاه خبری تئاتر: احمد رضایی گقت: انجمن تئاتر کودک و نوجوان اقدام به برگزاری همایش تئاتر کودک و نوجوان کرده است، دومین دوره از این همایش از پنجم شهریور آغاز و 29 شهریور در هنرسرای خورشید پایان می‎پذیرد.

وی افزود: مدیریت خشم، صله رحم، احترام به قانون، شهر اصفهان، مناسبت‎های ملی و مذهبی و در حوزه موضوعات ورزشی اوقات فراقت، ترویج اخلاق در ورزش موضوعات این همایش است.

رئیس انجمن تئاتر کودک و نوجوان اصفهان ادامه داد: از81 متن رسیده به جشنواره 34  اثر در بخش نمایش صحنه‎ای و نمایش خیابانی انتخاب شد که داوری و بازبینی نهایی این آثار 30 و 31 مرداد برگزار می‎شود.

وی گفت: هرکدام از تئاترهای پذیرفته شده به 10 اجرا در هنرسرای خورشید و تالار هنر در قالب جشنواره تئاتر غیر رقابتی می‎پردازند و در نهایت 3 اجرا به عنوان اجرای نهایی به منظور داوری آثار از 19 تا 28 شهریور برگزار می‎شود.

رضایی با اشاره به اینکه، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار کننده جشنواره غیر رقابتی تئاتر است، اضافه کرد: اصفهان بیشترین شرکت کننده در این جشنواره را داشت اما حضور کارگردانان سایر شهرستان‎ها نیز چشمگیر بود.