مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایش حوزه هنری گفت: کمدی «پلاک هشت» از ۲۰ فرودین ماه اجراهای خود را در تماشاخانه مهر حوزه هنری ادامه می‌دهد.

پایگاه خبری تئاتر: مسعود همتیان؛ مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری؛ با اعلام خبر ادامه اجرای نمایش «پلاک هشت» گفت: این نمایش کمدی به کارگردانی محمد زوار بی‌ریا که در بهمن و اسفند‌ماه سال گذشته در حوزه هنری به صحنه رفت، اجراهای خود را از بیستم فرودین‌ماه سال جاری- ساعت 18- در تماشاخانهٔ مهر، پی خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: این نمایش ابتدا اجراهای خود را در تماشاخانه ماه حوزه هنری آغاز کرد اما با توجه به استقبال گسترده تماشاگران و ظرفیت محدود این تماشاخانه، ادامه اجراهای «پلاک هشت» به تماشاخانه مهر منتقل شد که از ظرفیت بیشتری برخوردار است.

همتیان افزود: «پلاک هشت» نوشته سیدعلی موسویان و با کارگردانی محمد زوار بی‌ریا که در بیست و دومین جشنواره سراسری تئا‌تر سوره ماه در بخش‌های کارگردانی و بازیگری مرد، جوایز اول را به دست آورده است به عنوان یکی از پر مخاطب‌ترین نمایش‌های سال 92 مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری معرفی شده و فرودین امسال نیز اجراهای خود را دنبال خواهد کرد.

وی همچنین در مورد اجرا نمایش‌های کودک حوزه هنری خاطرنشان کرد: دفتر تئا‌تر کودک مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری نیز دو نمایش جدید برای فروردین و اردیبهشت سال 93 تدارک دیده که در نوبت صبح، مخصوص مدارس، برای دانش‌آموزان به صحنه می‌روند.

همتیان ادمه داد: نمایش «ببعی و گرگ آشپز» نوشته حسین فدایی حسین و با کارگردانی مجتبی خمسه و نیز نمایش «آدم آهنی» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد قرآن‌کیش، آثاری هستند که از 20 فرودین‌ماه در نوبت‌های صبح- سانس‌های 9، 10 و 12- در تالارهای حوزه هنری مخصوص مدارس اجرا می‌شوند.

مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در مورد رزرو بلیت‌ نمایش‌های حوزه هنری گفت: امسال نیز همچون سال گذشته، بلیت‌ نمایش‌های کودک برای مدارس به صورت رزرو، فروخته می‌شوند. اولیاء و مدارس می‌توانند جهت رزرو بلیط با شماره‌‌ تلفن 09191080431 تماس بگیرند. همچنین علاقه‌مندان به تماشای نمایش کمدی «پلاک هشت» نیز می‌توانند جهت رزور بلیت این نمایش با شمارهٔ 09390397046 تماس حاصل فرمایند. ضمن اینکه روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری نیز با شماره‌ تلفن‌های 88895053 و 88804071 پاسخگوی سوالات علاقه‌مندان خواهد بود.

تماشاخانه‌ها و تالارهای نمایشی حوزه هنری در ساختمان مرکزی این نهاد به نشانی خیابان استاد نجات‌الهی، ‌خیابان سمیه، نرسیده به تقاطع حافظ واقع است.