کامبیز بنان که قصد دارد نمایشنامه‌خوانی «نمی‌دونم فردا چی میشه» را در خانه نمایش مهرگان اجرا کند، از پاسخگو نبودن مدیریت تئاتر شهر نسبت به درخواست ارائه شده خود برای اجرا، گلایه کرد.

پایگاه خبری تئاتر: کامبیز بنان کارگردان و بازیگر تئاتر درباره فعالیت‌های تازه خود در زمینه کارگردانی تئاتر گفت: قصد دارم نمایشنامه «نمی‌دونم فردا چی می‌شه» اثر تنسی ویلیامز را در خانه نمایش مهرگان، نمایشنامه خوانی کنم. این نمایشنامه‌خوانی در قالب برنامه «عصری با نمایش مهرگان» روز جمعه ۳۰ فروردین ساعت ۱۵ و شنبه ۳۱ فروردین ساعت ۲۰ انجام می‌شود. وی درباره موضوع نمایشنامه «نمی‌دونم فردا چی می‌شه» افزود: این اثر به چالش‌های میان یک زن و مرد می‌پردازد که به یکدیگر علاقه دارند. بنان درباره اینکه آیا نمایشنامه خوانی مدنظر صرفاً یک خوانش خواهد بود یا نه؟ توضیح داد: شیوه اجرایی ما از چارچوب نمایشنامه خوانی خارج نمی‌شود ولی با حرکات و جابجایی‌های کوچک و معقول و همچنین موسیقی تنوعی بصری و شنیداری برای مخاطب ایجاد می‌کنیم. این کارگردان تئاتر درباره امکان اجرای صحنه‌ای و عمومی نمایشنامه «نمی‌دونم فردا چی می‌شه»، یادآور شد: برای اجرای عمومی از سال گذشته یک نمایشنامه را که توسط سید مهرداد ضیایی نوشته شده است، مدنظر دارم که البته با یکی از سالن‌های خصوصی نیز به توافق رسیده بودیم. از سوی مجموعه تئاتر شهر پیامکی ارسال شد که برای ارائه درخواست اجرا در سال ۹۸، به این مجموعه مراجعه کنم و من هم درخواست اجرای نمایشنامه موردنظر را ارائه دادم. 

وی ادامه داد: به دلیل درخواستی که به مجموعه تئاتر شهر ارائه دادم، قرار گذاشته شده با سالن خصوصی لغو شد ولی متأسفانه از آن زمان تا کنون که اواخر فروردین سال ۹۸ است، مجموعه تئاتر شهر پاسخ مشخصی به درخواست من نداده است. بنان تأکید کرد: در پیگیری‌های مکرری که از مجموعه تئاتر شهر داشتم مدام یک جمله را می‌شنیدم که به من گفته می‌شد «آقای سعید اسدی هنوز جواب نداده است». مگر می‌شود؟ به پایان ماه فروردین نزدیک شده‌ایم ولی هنوز جدول اجراهای سال ۹۸ مجموعه تئاتر شهر مشخص نشده است؟ حداقل توقعی که دارم این است به من بگویند با درخواست اجرای‌ام موافقت شده یا نه. این هنرمند عرصه تئاتر در پایان سخنان خود گفت: امکان اجرای نمایشنامه نوشته شده توسط سید مهرداد ضیایی در سالن‌های خصوصی وجود ندارد زیرا به دلیل تعداد پرسوناژ بالا، اجرای آن به صورت خصوصی منطقی نیست. با خانه نمایش مهرگان صحبتی برای اجرای اثری نمایشی در فصل تابستان داشتم که توافق صورت گرفته و در حال حاضر مشغول انتخاب نمایشنامه مناسب هستم. نمایشنامه خوانی «نمی‌دونم فردا چی می‌شه» با حضور پریزاد سیف و حامد رحیمی نصر به عنوان خوانشگر و اردوان کاویانی فرد برای کار موسیقی، اجرا می‌شود.