محمد یعقوبی از اجرای نمایش «هیولاخوانی» نوشته نغمه ثمینی در اواخر فصل بهار در تئاتر شهر خبرداد و گفت: بی صبرانه منتظر اجرای نمایش «نوشتن در تاریکی» در سال جدید هستم.

پایگاه خبری تئاتر:  محمد یعقوبی نویسنده و کارگردان گفت:  نمایش «خشکسالی و دورغ» را باردیگر از اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌برم، زیرا تا زمانی که یک نمایش تماشاگر دارد باید به صحنه برود.

وی افزود: خوشبختانه بازتولید در ایران دارد جا می‌افتد و دوستان فهمیدند که رپرتوار یک ضرورت است.

این نمایشنامه‌نویس تئاتر با بیان در فصل بهار متنی از نغمه ثمینی را در تئاتر شهر اجرا خواهم کرد، گفت: نغمه ثمینی» را خرداد ماه در تئاتر شهر اجرا می‌برم که هنوز گروه بازیگران آن مشخص نشده است.

این نمایشنامه درباره خانواده‌ای است که با ورود یک شی غریبه به خانه‌شان ناگهان همه ثبات و آرامش خانه به هم می‌ریزد.

یعقوبی با اظهار امیدواری که بتواند در سال 93 نمایشنامه‌های خود را به صحنه ببرد، بیان داشت: بی‌صبرانه منتظر اجرای آثار خودم هستم و «نوشتن در تاریکی» اولویت اجرایی‌ام است.

به گزارش فارس، نمایش «خشکسالی و دورغ» کاری از محمد یعقوبی از 21 اردیبهشت ماه با حضور  علی سرابی، احمد مهرانفر، آیدا کیخایی، سحر دولت‌شاهی در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود. طراحی صحنه این اثر نمایشی را منوچهر شجاع، طراحی لباس پریدخت عابدین‌نژاد و موسیقی را بهرنگ بقایی به عهده دارند.