بهروز غریب‌پور که این روزها دغدغه‌ی آماده کردن اپرای عروسکی «لیلی و مجنون» را دارد در پی سرقت خودرویش و در حالی که یک خطر جانی را از سر گذرانده است، گفت که تمام دست‌نوشته‌های روزانه‌اش برای اجرای این اپرای عروسکی به سرقت رفته است.

پایگاه خبری تئاتر: این کارگردان تئاتر درباره‌ی حادثه‌ای که برایش پیش آمده  گفت: چند روز پیش در یک لحظه برای خریدن روزنامه از ماشینم پیاده شدم و در همین مدت کوتاه، ماشین‌ام به سرقت رفت. در این میان خانمی دلاورانه کمک کرد تا سارق را تعقیب کنیم و توانستیم تا خیابان بیستم «گیشا» او را دنبال کنیم.

سرپرست گروه تئاتر عروسکی «آران» اضافه کرد: در شرایطی که سارق پشت چراغ قرمز گیر افتاده بود، ناگهان دنده عقب گرفت و مرا در فاصله میان دو ماشین پرس کرد. در این وضعیت با اینکه از به سرقت رفتن ماشین و مدارکم بسیار غمگینم، اما باز جای شکرش باقی است که خطر جانی از بیخ گوشم گذشت.

غریب‌پور که این روزها برای حل این مشکل مرتب به دادسرا مراجعه می‌کند، گفت:‌ تمام تأسفم از این است که دست‌نوشته‌های «سعدی» و یادداشت‌های روزانه‌ام از اپرای عروسکی «لیلی و مجنون» همراه با دیگر مدارکم در ماشین به سرقت رفته‌اند.

او ادامه داد:‌این اوراق به درد هیچ سارقی نمی‌خورد و امیدوارم سارق ماشین من، حداقل معرفت را داشته باشد و این‌ها را به من برگرداند چون این یادداشت‌ها حاصل یک و سال ونیم تلاش من روی این اپراست که حالا از بین رفته است.

این کارگردان تئاتر با ابراز تأسف از سرقت‌های متعددی که این روزها انجام می‌شود، اضافه کرد: از خوانندگان این خبر می‌خواهم اگر جایی، در جوی آبی، یادداشت‌های مرا دیدند، آن را به من برگردانند چون آن مطالب به جز من به کار هیچ کس دیگری نمی‌آید.

بهروزغریب‌پور که اخیرا به عنوان طراح و ناظر عالی در راه‌اندازی موزه انتظامی همکاری دارد، درباره‌ی این پروژه به ایسنا توضیح داد: پیشنهاد نقاشی تابلوی «تکیه دولت» اثر مشهور کمال‌الملک را مطرح کردم و در حال حاضر این تابلو بر بام موزه‌ی انتظامی نقاشی می‌شود.

به گفته‌ی او، این اثر در اندازه‌های 10×15 متر نقاشی می‌شود و در حال حاضر تعدادی نقاش زن و مرد مشغول آماده کردن آن هستند.

گفتنی است موزه انتظامی با نام موزه تئاتر پرده‌ی اول خانه تئاتر انتظامی با مدیریت دکتر حسین سلیمی و طراحی و نظارت بهروز غریب‌پور راه‌اندازی می‌شود.

بهروز غریب‌پور علاوه بر این، مشغول آماده سازی اپرای عروسکی «لیلی و مجنون» است که به عنوان اثر جدید گروه تئاتر«آران» به صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، این گروه پیش از این اپراهای عروسکی «رستم و سهراب»،«مکبث»،«عاشورا»،«مولوی» و «حافظ» را با طراحی و کارگردانی بهروز غریب‌پور اجرا کرده‌اند.