نمایش «ناقوس‌ها برای چی‌ن به صدا در‌می‌آیند» نوشته رحمت امینی و با کارگردانی حسن وارسته که قرار است اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری در تالار حافظ روی صحنه برود، چند چهره سینمایی را در گروه بازیگری خود خواهد داشت.

پایگاه خبری تئاتر: رحمت امینی درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه نویسندگی و کارگردانی تئاتر در سال جاری گفت: قرار است اواخر اردیبهشت‌ماه و با کارگردانی حسن وارسته نمایشنامه «ناقوس‌ها برای چی‌ن به صدا درمی‌آیند» که بخشی از آن توسط بنده و بخشی دیگر توسط سیاوش بهادری و گروه نوشته و تنظیم شده است در تالار حافظ روی صحنه برود.

وی ادامه داد: در این کار عاطفه تهرانی و گروه حرکت او حضور دارند و سعی‌مان بر این است که نمایش «ناقوس‌ها برای چی‌ن به صدا درمی‌آیند» اثری تماشاگرپسند و در عین حال هنرمندانه باشد.

این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر درباره گروه بازیگری «ناقوس‌ها برای چی‌ن به صدا درمی‌آیند» توضیح داد: این نمایش دارای 5 نقش است و برای این نقش‌ها با بازیگرانی چون آنا نعمتی، یکتا ناصر، حدیث میرامینی، سحر دولت‌شاهی، جواد عزتی، امیرحسین رستمی، نوید محمدزاده، هدایت هاشمی و بهنام تشکر مذاکراتی داشته‌ایم. از این جمع برخی از هنرمندان بسته به شرایط کاری خود، ممکن است با ما همکاری کنند.

امینی تأکید کرد: تصمیم ما این است که حتما در گروه بازیگری چند بازیگر شناخته شده عرصه تئاتر حضور داشته باشند.

وی درباره وضعیت قرارداد و بودجه نمایش «یک بزرگداشت با شکوه» که سال گذشته در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برد، یادآور شد: همچنان در انتظار انعقاد قرارداد هستیم و دوستان به ما گفتند که در سال جاری قرارداد اجرای سال گذشته‌مان منعقد می‌شود.