گروه اجرایی نمایش «مراب روی بام» شب گذشته پنجشنبه 21 فروردین ماه حمایت خود از بهرام ریحانی هنرمند پانتومیم کشور را که مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، اعلام کرد.

پایگاه خبری تئاتر: شب گذشته و پس از پایان اجرای چهارمین روز نمایش «مرداب روی بام» به کارگردانی رضا گوران، بازیگران این اثر نمایشی روی صحنه حاضر شدند و حمایت خود از بهرام ریحانی، هنرمند پانتومیم کشور را که مدتی است به بیماری سرطان مبتلا شده است اعلام کردند.

عبد آبست بازیگر این نمایش پس از اتمام اجرا در برابر تماشاگران عنوان کرد: با خبر شدیم بهرام ریحانی بازیگر تئاتر کشور مدتی است به بیماری سرطان مبتلا شده است. گروه نمایش ما به این شیوه حمایت معنوی و حتی مادی خود را از این هنرمند اعلام می‌کند و از دیگر هنرمندان هنرهای نمایشی نیز می‌خواهیم تا این جوان هنرمند را فراموش نکنند.

بهرام ریحانی بازیگر پانتومیم کشور از اواخر سال گذشته از ابتلای خود به بیماری سرطان آگاه شد، اما برای تلخ نشدن کام جامعه هنری و دوستان تا روزهای پایانی نوروز در این‌باره صحبتی نکرد.

«نمایش مرداب روی بام» به کارگردانی رضا گوران بر اساس نمایشنامه «دوشیزه رزیتا» نوشته فدریکو گارسیا لورکا هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 19:30 در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

پانته‌آ پناهی‌ها، بهناز جعفری، ندا مقصودی، ستاره‌پسیانی، دایانا فتحی و عبد آبست، بیتا معیریان، جواد پولادی و پانیذ فریوسفی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند