سالن‌های نمایشی به زودی میزبان نمایش‌هایی جدید خواهند بود.

پایگاه خبری تئاتر: سالن سایه مجموعه تئاتر شهر از 25 فروردین تا 28 اردیبهشت میزبان نمایش " آنتراکت بی آنتراکت" خواهد بود. این نمایش از نوشته‌های ‌ژان میشل ریب است که پریسا مقتدی کارگردانی آن را به عهده دارد. آشا محرابی، سینا رازانی، امیرحسین رستمی، بهرام سروری نژاد بازیگران این نمایش هستند که هر شب در ساعت 20 به صحنه می‌رود.

تالار وحدت از 2 تا 28 اردیبهشت نمایش " تانگوی تخم مرغ داغ" نوشته اکبر رادی و به کارگردانی هادی مرزبان را بر صحنه خواهد داشت . در این نمایش که ساعت 19 اجرا می‌شود؛ علی نصیریان، امین زندگانی، فرزانه کابلی، فردوس کاویانی، قاسم زارع، لیلا برخورداری، پریسا مقتدی، مهدی عبادتی، اکرم حاج‌حسینی و سهیل دیوسالار بازی می‌کنند.

" خشکسالی و دروغ " از 21 فروردین تا 21 اردیبهشت در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود. این نمایش نوشته و کارگردانی محمد یعقوبی است و در ساعت 20:30 به صحنه می‌رود. احمد مهرانفر (در نقش آرش)، باران کوثری / سحر دولتشاهی (در نقش آلا)، علی سرابی (در نقش امید) و آیدا کیخایی (در نقش میترا) در این نمایش بازی می‌کنند.

تماشاخانه استاد جمشید مشایخی از28 فروردین میزبان نمایش کمدی موزیکال روحوضی خوانی، طهرانی خوانی در ساعت 17خواهد بود. این نمایش را سینا نورائی کارگردانی کرده است و شهروز شبستری 5 نقش آن را ایفا می‌کند.

" دون کامیلو" کاری از کوروش نریمانی و با بازی سیامک صفری، مهران احمدی، فریده سپاه منصور، الیکا عبدالرزاقی، مهدی بجستانی، هوتن شکیبا و بهرام افشاری از 5 اردیبهشت تا 15 خرداد در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

تالار شمس موسسه اکو از 5 اردیبهشت تا 5 خرداد میزبان نمایش " دو لیتر در دو لیتر صلح" است. این نمایش را حمیدرضا آذرنگ نوشته و کارگردانی کرده است. نسیم ادبی، شهرام حقیقت دوست، فرزین صابونی، سهیلا صالحی و با حضور بهرام شاه محمدلو و راضیه برومند در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

"هم هوایی" از 21 فروردین تا 10 اردیبهشت هر شب ساعت 20 در تالار حافظ به صحنه خواهد رفت. این نمایش را مهین صدری نوشته و افسانه ماهیان آن را کارگردانی کرده است. ستاره اسکندری، الهام کردا، سارا بهرامی بازیگران این نمایش هستند.