رامبد جوان بازیگر و کارگردان با اشاره به اینکه به دلیل آشنایی که با کارگردان نمایش «مثل شلوار جین آبی » داشته و کمک برای روی صحنه رفتن یک نمایش تهیه کنندگی این اثر را پذیرفته است از حضور در نقش یک تهیه کننده تئاتر ابراز خرسندی کرد.

پایگاه خبری تئاتر:  رامبد جوان گفت: در حال حاضر نمایش «مثل شلوار جین آبی» نوشته و کارگردانی احسان گودرزی به تهیه‌کنندگی من در خانه نمایش «آو» روی صحنه است. واقعیت این است که تهیه‌کنندگی تئاتر را قرار نیست به شکل جدی دنبال کنم و به عنوان یک شخص حرفه ای در این زمینه فعال باشم چون مقوله تهیه‌کنندگی تئاتر بحث دیگری است که من به آن ورود نکرده‌ام.

وی ادامه داد: نقش من در این نمایش تنها به عنوان یک کمک‌کننده بوده و تلاش کرده‌ام با کمک‌های مادی و معنوی و اسمی این تئاتر راه بیفتد. نمایش «مثل شلوار آبی» یک کار شسته رفته و آماده بود که پیش از این در جشنواره مونولیو اجرای موفقی داشت و من برای اجرای عمومی به کار پیوستم.

بازیگر فیلم «گناهکاران» در پایان یادآور شد: احسان گودرزی را پیش از این می شناختم. او موضوع این تئاتر را با من در میان گذاشت و من هم پذیرفتم که در این نمایش به عنوان تهیه‌کننده حضور داشته باشم. در نهایت نیز بسیار خوشحالم که توانستم به شکل رفاقتی کمکی به یک جوان برای اجرای یک اثر نمایشی بکنم.

«مثل شلوار جین آبی» موضوعی عاشقانه دارد و با ساختاری غیرخطی و سیال ذهن زندگی مردی عاشق را روایت می کند که بعد از کشته شدن همسرش در حیرانی زندگی می کند.

از عوامل این نمایش می‌توان به دستیار و مشاور کارگردان: حامد نجابت، منشی صحنه: هانیه ترکمان، طراح لباس: نگار نعمتی و طراح گرافیک: امیرصداقتی اشاره کرد.

احسان گودرزی کارگردانی چند نمایش از جمله « آوازه‌خوان طاس» و همکاری با کارگردانانی مانند امیررضا کوهستانی، محمد عاقبتی، رامبد جوان و حضور در آلبوم «خاطرات مبهم» رضا یزدانی را به عنوان ترانه‌سرا در کارنامه خود دارد.

اجرای این نمایش از چهارشنبه 20 فروردین ماه هر شب از ساعت 20:00 و به مدت 30 دقیقه در خانه نمایش آو واقع در میدان فاطمی، ابتدای شهید گمنام (به سمت میدان گلها) خیابان جهانمهر، پلاک 26 آغاز شده است