کارگردان نماش "کرگدن" که یک سال است منتظر است اثر خود را در مرکز تئاتر مولوی به صحنه ببرد از بلاتکلیفی گروه به دلیل نامشخص بودن زمان بازسازی این مرکز سخن گفت.

پایگاه خبری تئاتر: میرمنتظمی که حدود یک سالی می‌شود برای اجرا در تالار مولوی انتظار می‌کشد؛ گفت: یک سال است که روی متن کرگدن کار می‌کنم و منتظر فراهم شدن شرایط اجرای عمومی کار هستم، اما خرابی‌های مرکز تئاتر مولوی موجب بروز مشکلاتی شده و همچنان معلوم نیست چه وقت می‌توانیم این اثر را روی صحنه ببریم.

وی با تاکید بر اینکه بلاتکلیفی موجب سردرگمی گروه شده است عنوان کرد: از بس زمان اجرای اثر تغییر کرد جذابیت اجرا برای من و بازیگران رو به کاهش است و فکر می‌کنم آرام آرام باید از این کار صرف نظر کنیم.

کارگردان نمایش "فرکانس" درخصوص اجرای نمایش "کرگدن" در سالنی غیر از مولوی بیان کرد: نمایش را برای اجرا در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی طراحی کردم و در هیچ سالن دیگری هم اجرا نخواهم رفت. اگر سالنی دیگر برای اجرا در اختیارم قرار بگیرد ترجیح می‌دهم اثر دیگری روی صحنه ببرم.

وی در پایان با تاکید مجدد بر اجرای نمایش در تالار مولوی تصریح کرد: حتی صحبت‌هایی برای فراهم شدن شرایط اجرا در یکی از سالن‌های مجموعه تئاترشهر صورت گرفته و شاید شش ماه دوم نمایشی در این مجموعه به صحنه ببرم. دوستان گفتند "کرگدن" را اجرا کنم که مخالفت کردم چون این اثر با توجه مخاطب و فضای سالن مولوی طراحی شده و جای دیگری امکان اجرا ندارد.

میرمنتظمی همچنین در نظر دارد نمایش «p2» را که با همکاری هنرمندان تئاتر ارمنستان خلق شد و پیش از این در بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفت را برای عمومی روی صحنه بیاورد.

مرکز تئاتر مولوی بیش از یک سال است که به دلیل مشکلات ناشی از عدم دریافت بودجه مشخص برای بازسازی تعطیل شده و دانشجویان امکان به صحنه بردن آثار خود در این مرکز باسابقه را پیدا نمی‌کنند. متاسفانه دانشگاه تهران به عنوان متولی اصلی رسیدگی به این مجموعه؛ تاکنون کوچکترین فعالیتی برای برطرف شدن خسارات به بار آمده و آغاز فعالیت این مرکز جریان‌ساز تئاتر دانشجویی نداشته است.