رضا گوران که این روزها نمایش «مرداب روی بام» را اجرا می‌کند از اصلاح قیمت بلیت این نمایش خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: این کارگردان تئاتر گفت: از آنجا که بیشتر مخاطبان ما دانشجویان هستند و عموما این قشر آثار گروه ما را دنبال می‌کنند، احساس کردیم قیمت بلیت 25 هزار تومانی برای دانشجویان گران است به همین دلیل قیمت بلیت را اصلاح کردیم.

گوران یادآور شد: از آغاز هم ما این قیمت را در نظر نگرفته بودیم و با اینکه یک هفته اول اجرا بلیت نمایش با این قیمت فروش رفت، از تماشاخانه ایرانشهر درخواست کردیم تا این قیمت اصلاح شود.

او با اشاره به رایزنی‌هایش با مدیر تماشاخانه ایرانشهر برای اصلاح قیمت نمایش‌اش اضافه کرد: خوشبختانه آقای سرسنگی با پیشنهاد ما موافقت کرد و قرار بر این شد تماشاگرانی که بلیت نمایش را از سایت‌ها خریداری می‌کنند، این بلیت را با قیمت 20 هزار تومان دریافت کنند. از سوی دیگر دانشجویان همه رشته‌ها در همه روزهای هفته با ارائه کارت دانشجویی از طریق گیشه تماشاخانه بلیت 15 هزار تومانی خریداری کنند.

این کارگردان تئاتر افزود: تماشاگرانی که از سایت‌ها خرید نکنند و دانشجو هم نباشند همان قیمت 25 هزار تومانی را پرداخت خواهند کرد.

سرپرست گروه تئاتر «یرما» به علاقه‌مندان و مخاطبان نمایش‌اش توصیه کرد: بلیت نمایش «مرداب روی بام» را از سایت‌های اینترنتی خریداری کنند.

او اضافه کرد: این شرایط تا آخر اجراها که روز 31 اردیبهشت‌ماه است، ادامه خواهد داشت.

رضا گوران گفت: احساس کردیم به جای تخفیف‌های فصلی بهتر است قیمت بلیت را اصلاح کنیم تا تماشاگران از رفاه بیشتری برخوردار شوند.

 نمایش «مرداب روی بام» نوشته و کار رضا گوران است که متن آن براساس نمایشنامه دوشیزه رزیتا نوشته فدریکو گارسیا لورکا شاعر و نمایشنامه‌نویس اسپانیایی به نگارش درآمده است.

این نمایش از 18 فروردین‌ماه اجرای عمومی خود را در سالن دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده و تاکنون میزبان هنرمندانی همچون رضا کیانیان، هما روستا، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، علیرضا نادری، جواد طوسی، صابر ابر، رضا بابک، الناز شاکردوست، محمد حاتمی، هوشنگ قوانلو، امید بنکدار، کیوان علی محمدی و... بوده است.

این اثر نمایشی که داستانی عاشقانه و سیاسی دارد هر شب ساعت 19 و 30 دقیقه به صحنه می‌رود.