سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» از برگزاری کارگاه آموزشی «قورباغه آب‌پز» با تمرکز بر تنفس و انرژی در تئاتر در تابستان سال جاری و در فضایی باز نظیر کنار دریا یا رودخانه خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر:  یاسر خاسب درباره برگزاری کارگاه «قورباغه آب‌پز» ذر سال جاری که پیش از این قرار بود در سال گذشته و در جشنواره تئاتر تجربه برگزار شود،گفت: سال گذشته این کارگاه در جشنواره تئاتر تجربه برگزار نشد زیرا حضور در این کارگاه برای هنرمندانی میسر است که توانایی جسمانی مدنظر را داشته باشند.

وی یادآور شد: لزوم داشتن توانایی جسمانی مدنظر برای متقاضیان حضور در کارگاه آموزشی «قورباغه آب‌پز» به این دلیل است که تمرکز در این کارگاه روی تنفس و انرژی است.

این هنرمند جوان تئاتر فیزیکال با اشاره به اینکه در فصل زمستان این کارگاه باید در مجموعه‌ای ورزشی شامل استخر و سونا برگزار می‌شد، درباره برنامه ریزی مدنظر برای مکان و زمان برگزاری «قورباغه آب‌پز» در سال جاری گفت: زمان مناسب برای برگزاری این کارگاه فصل تابستان است و به دلیل دمای هوا قصد داریم کارگاه مورد نظر را در کنار دریا یا رودخانه برگزار کنیم.

خاسب درباره احتمال برگزاری کارگاه آموزشی «قورباغه آب‌پز» در سطح بین‌المللی تأکید کرد: به دلیل اینکه بازیگران حرفه‌ای کشورهای دیگر دوره‌های مختلف نظیر باله و ژیمناستیک را گذرانده‌اند، برگزاری کارگاه با این هنرمندان تجربه متفاوتی خواهد بود. البته تجربه برگزاری کارگاه «قورباغه آب‌پز» در ایران هم تجربه خاص به همراه خواهد داشت.