سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حوزه هنری ۳ تا ۷ دی در تهران توسط حوزه هنری کودک و نوجوان برگزار می‌شود.خبرگزاری فارس: سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حوزه هنری برگزار می‌شود

پایگاه خبری تئاتر: علی قربانی مدیر مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری با بیان این که فراخوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حوزه هنری تا پایان اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد، اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره در محل حوزه هنری کودک و نوجوان تشکیل و آثار ارسالی به دبیرخانه تا پایان تیر ماه سال 93 دریافت می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوانی که قرار است اعلام شود عمومی است اما نمایش‌ها باید حتما از طریق حوزه های هنری سراسر کشور تولید شوند. متقاضیان متن خود را به دبیرخانه می‌فرستند و در صورت تایید شدن متن از طریق حوزه هنری استان مربوطه اقدام به شرکت در جشنواره می‌کنند.

قربانی با تاکید بر این که تمرکز فعالیت‌های حوزه هنری در زمینه کودک و نوجوان، باعث شد تا جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به طور مستقل برگزار شود، عنوان کرد: موضوعات و محورهایی همچون «تفکر و خردورزی»، «اخلاق اجتماعی»، «سبک زندگی»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «پاسداشت زبان فارسی»، «بازی، ورزش و سرگرمی» در این دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حوزه هنری مد نظر برگزار کنندگان است.