مجید بهرامی بازیگر جوان تئاتر و سینما که مدت‌هاست با بیماری سرطان مبارزه می‌کند‌، گفت: فعلا در حال جنگ هستیم‌، نه من از رو می‌روم و نه بیماری.

پایگاه خبری تئاتر:  این بازیگر که در تعطیلات نوروز به ایران بازگشته است،‌درباره وضعیت درمان خود به خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: سال گذشته برای درمان به آلمان رفتم. سه ماه آخری که در این کشور بودم‌،دوره‌ای بسیار سخت بود و شرایط خیلی بدی داشتم‌، قرار بود در این دوره عمل پیوند انجام دهم اما شرایط بدنم اجازه نداد و عمل به تاخیر افتاد.

او با اشاره به هزینه‌های بالای اقامتش در آلمان اضافه کرد: هزینه‌ درمان در کنار هزینه اقامت باعث شد، مخارج بسیار بالایی متحمل شدم به همین دلیل قرار شد به ایران برگردم و در اینجا یکسری درمان انجام دهم تا دوباره به آلمان برگردم.

بهرامی که هفته اول تعطیلات عید نوروز به ایران بازگشته است‌،افزود: حدود 10 ‌، 12 روز بیمارستان بودم و حالا به خانه بازگشته‌ام. باید مدام آزمایش بدهم که معلوم شود بدنم چه زمانی آمادگی عمل پیوند را پیدا می‌کند اما فکر می‌کنم حداقل دو ماه دیگر در ایران خواهم بود.

او ادامه داد:در مدتی که در ایران هستم نوعی کورتن درمانی و احتمالا شیمی درمانی خواهم داشت تا ببینیم شرایط درمان چگونه می‌شود.

مجید بهرامی در پایان صحبتش گفت: فعلا در حال مبارزه هستیم نه من از رو می‌روم و نه بیماری.

 مجید بهرامی بازیگر جوان تئاتر و سینما است.

او یکی از اعضای گروه تئاتر «نرگس سیاه» به سرپرستی حامد محمد طاهری است،گروهی که به خاطر اجرای نمایش‌های نوگرا و متفاوتی همچون «سیاها» و «خانه در گذشته ماست» در تئاتر ایران مشهور شد.

بعد از مهاجرت محمد طاهری به آلمان‌، مجید بهرامی دیگر در تئاتر فعالیتی نکرد تا اینکه چند سال بعد رضا ثروتی دیگر کارگردان جوان و نوگرای تئاتر او را برای بازی در نمایش «عجایب المخلوقات» دعوت کرد.

در دوره تمرین همین نمایش بود که معلوم شد، بیماری سرطان که یک بار دیگر هم گریبان مجید بهرامی را گرفته بود،‌ بار دیگر او را مبتلا کرده است.

حدود سه، چهار سال است که این بازیگر مشغول مبارزه با بیماری سرطان است.

بسیاری از هنرمندان سینما و تئاتر در کنار هنرمندان موسیقی و تجسمی با برپایی برنامه‌های مختلف‌، بهرامی را در تامین هزینه‌های درمانش یاری کردد.

او همچنان مراحل درمان خود را در ایران و آلمان طی می‌کند تا بدنش برای انجام عمل پیوند شرایط مناسب را پیدا کند.