بنیاد اکبر رادی با همکاری مدرسه تئاتر سه نقطه، در شش رشته نمایشنامه نویسی و با حضور شش استاد برجسته تئاتر، کارگاه نمایشنامه نویسی برگزار می کند.

 پایگاه خبری تئاتر: بهزاد صدیقی، سخنگو و مدیر اجرایی این بنیاد، ضمن بیان این مطلب گفت: این کارگاه ها با هدف آموزش جزییات نمایشنامه نویسی به هنرجویان و علاقه مندان نمایشنامه نویسی تهران و دیگر شهرهای ایران  به صورت سه روزه در شش  ایده و نقطه آغاز، موقعیت، بحران، دیالوگ، شخصیت و پایان بندی در مدرسه تئاتر سه نقطه  برگزار می شود.

 وی در ادامه یادآور شد: مدرسان این رشته ها محمد امیر یاراحمدی، دکتر مسعود دلخواه، دکتر عطاء الله کوپال، محمد یعقوبی، کوروش نریمانی  و بهزاد صدیقی اند که به ترتیب دروس پایان بندی، بحران، ایده و نقطه آغاز، موقعیت، دیالوگ و شخصیت را به هنرجویان آموزش می دهند.

مدیر اجرایی بنیاد اکبر رادی همچنین  خاطرنشان کرد:  نخستین دوره کارگاه نمایشنامه نویسی بنیاد اکبر رادی چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، 6، 7 و 8 شهریورماه 92 برگزار می شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند، گواهی نامه رسمی پایان دوره را دریافت می کنند.

صدیقی در خصوص میزان شهریه  این کارگاه ها نیز تشریح کرد:50 درصد  از هزینه های برگزاری این کارگاه ها از محل موقوفه بنیاد اکبر رادی و مدرسه تئاتر سه نقطه  تأمین شده است و علاقه مندان  برای شرکت در این کارگاه ها فقط 50 درصد  از شهریه را پرداخت می کنند.

سخنگوی بنیاد اکبر رادی در پایان اذعان کرد:  علاقه مندان به آموزش نمایشنامه نویسی می توانند برای ثبت نام  در این کارگاه ها به نشانی این مدرسه واقع در بلوار کشاورز، نرسیده به میدان ولی عصر، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده، پلاک 12، واحد 1 مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش تر  با شماره تلفن های 88952392 و 88952440 تماس بگیرند.