شب گذشته، همایون غنی زاده، در پایان اجرای این دو نمایش که با استقبال مخاطب در سالن اصلی تئاتر شهر روبرو شده بود، روی سن آمد و اجرای خود را با بیان جملاتی به تماشاگر صبور این نمایش و گروه نمایشی‌اش تقدیم کرد.

پایگاه خبری تئاتر: غنی‌زاده گفت: می‌خواهم از بازیگرانم تشکر کنم که نزدیک به شش ماه درگیر این آثار بودند و با تمرین‌های سخت زحمت بسیاری کشیدند، اگر کم و کاستی بوده به من باز می‌گردد و اگر اتفاق خوبی افتاده است، قطعا به خاطر ایثار و تلاش تک تک بازیگران بوده است که بدون آنها این نمایش‌ها با این امکانات کم و این شرایط سخت اجرا نمی‌شد.

وی ادامه داد: من از سیاستمداران کشور می‌خواهم تا تئاتر ببینند، تئاتر آدم‌ها را فرهیخته‌تر، شکیل‌تر و مرتب‌تر می‌کند، اگر تصمیم بگیرید تا تئاتر ببینید، قطعا متوجه محدودیت‌های تئاتر و فرهنگ خواهید شد. ما تماشاگران عزیزمان را داریم اما حضور شما نه تنها باعث دلگرمی تئاتری‌ها خواهد شد که این هنر را هم بیشتر از قبل ترویج می‌دهد، تا سالن‌های بهتری و درخوری برای این تماشاگران با تهویه‌ای مناسب ساخته شود.

غنی‌زاده مطرح کرد:«در انتظار گودو» توسط ساموئل بکت بزرگ نوشته شده که یکی از مهم‌ترین آثار تئاتری است، یکی از آثاری است که علیه تماشاگر است، علیه تماشاگر راحت طلب است. به همین منظور «در انتظار گودو» در تمام دنیا کمتر تماشاگر اینچنینی به خودش می‌بیند. من کارهای زیادی با بازیگران خارجی در کشورهای دیگر با امکانات بسیار داشتم، اما آنها هم تماشاگر به این خوبی نداشتند. شما تماشاگران نمی‌دانید چه نعمت، ثروت، سرمایه و ارزشی هستید وقتی به تماشای نمایشنامه‌ای می‌نشینید که علی حضور شماست!"

شب گذشته امین تارخ، هوشنگ گلمکانی، شاهرخ دولکو، فردین صاحب زمانی، رامبد جوان، آذر مهرابی، ندا جبرائیلی، نگار جواهریان، گروه موسیقی چارتار، رضا حداد، آروند دشت آرای، امیر پوریا، حمید لبخنده و.... مهمانان گروه دو نمایش در انتظار گودو و ملکه زیبایی لی نین بودند.

پیمان معادی، رضا بهبودی، رامین سیار دشتی و علی سرابی بازیگران نمایش «در انتظار گودو» بودند و ویشکا آسایش، سعید چنگیزیان، مهدی کوشکی و همایون غنی بازیگران نمایش ملکه زیبایی لی نین را بازی می‌کرد.