نمایشنامه این کار سال 89 با مشورت آقایان ایوب آقاخانی، برهانی و شهرام زرگر برای جشنواره چهار فصل تئاتر ایران نگاشته شده و توانسته مقام اول این جشنواره به خود اختصاص دهد.

پایگاه خبری تئاتر: مهدی مددی، نویسنده و کارگردان جوان این نمایش در گفتگویی اظهار کرد: طی دو سال گذشته اقدام به تولید این نمایش در تهران کردم که بنا به دلایل شخصی از ادامه آن منصرف شدم و هم اکنون بعد از 7 ماه تمرین در تبریز «نجواهای مردد» با تلاش من و سایر عوامل گروه به روی صحنه می رود.

وی با اشاره به محوریت این نمایش و شاکله کلی آن، خاطر نشان کرد: «نجواهای مردد» براساس نظریه شناخت لاکانی نگاشته شده است و شناختی که یک انسان از انسان های دیگر می تواند داشته باشد را بررسی می کند.

به گفته کارگردان تئاتر تبریز، شناخت مقوله ای است که می تواند با گذر زمان تغییر کند و براساس نظریه لاکانی شناخت به چهار دسته تقسیم می شود: شناخت ما ازدیگران، شناخت دیگران از ما،  شناخت خود از خود انسان و حقیقت خود انسان تقسیم می شود و نمایش «نجواهای مردد» بر این اساس دغدغه ها و مشکلات خانوادگی را بررسی می کند.

به گزارش سایت خبری تئاتر، این نمایش با بازی علی مجید پور، رامین ریاضی، سروناز مددی، فاطمه حسینی، پردیس شیروانی، پگاه ملکی و مهدیه صالحی نژاد از پنج شنبه 28 فروردین ماه به مدت پانزده روز در خانه تئاتر تبریز به روی صحنه می رود.

همچنین انیس سعادت، سعید نوروز بخت، سمیرا سعیدی، فاطمه عسگرخانی و امیر رضا رنجبران، سامان عباسیان و مینا کاظمی عوامل پشت صحنه این نمایش را تشکیل می دهند.