نمایش «خشکسالی و دروغ» کار محمد یعقوبی که این روزها در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه است‌، هفته آینده به مدت چهار روز اجرا نخواهد داشت.

پایگاه خبری تئاتر: این اثر نمایشی هفته آینده در جشنواره تئاتری که در ترکیه برگزار می‌شود، به صحنه خواهد رفت و به همین دلیل از روزهای یکشنبه تا چهارشنبه(هفتم تا دهم اردیبهشت ماه) در نیاوران اجرا نخواهد داشت.

نمایشنامه «خشکسالی و دروغ» نوشته محمد یعقوبی پیش از این به زبان ترکی ترجمه و چاپ شده و هفته آینده روزهای یکشنبه و دوشنبه(هشتم و نهم اردیبهشت ماه) در جشنواره تئاتر آدانا در ترکیه به صحنه می‌رود.

قرار است این نمایش با بالا نویس ترکی در ترکیه اجرا شود و اجرای آن هیچ تفاوتی با اجرای این نمایش در ایران نخواهد داشت.

نمایش«خشکسالی و دروغ» با بازی علی سرابی،احمد مهرانفر‌، باران کوثری و آیدا کیخایی هر شب در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود و اجرای آن تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

محمد یعقوبی که خرداد ماه امسال نمایش تازه‌اش را با نام «هیولا خوانی» اجرا می‌کند، درباره این اثر نمایشی  گفت: متن این نمایش نوشته نغمه ثمینی است که از 21 خرداد ماه در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

او توضیح داد: این نمایش اثری چهارنفره است که ماجراهای آن در بستر زمانی امروز می‌گذرد و موضوع آن درباره تاثیری است که افراد از جامعه خود می‌گیرند و تغییر می‌کنند.

به گفته یعقوبی؛ این نمایش با بازی احمد ساعتچیان‌، آیدا کیخایی و علی سرابی به صحنه خواهد رفت و یک بازیگر مرد دیگر نیز به این گروه خواهد پیوست.