نمایش عروسکی «کوشی و موشی» کاری از گروه نمایشی «میکا» توسط هنرمندان تبریزی در جشنواره spark golden (جرقه طلایی) صربستان اجرا می‌شود

پایگاه خبری تئاتر: علی برنون، نویسنده و کارگردان نمایش «کوشی و موشی»  پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: روز 19 اردیبهشت ماه به سمت استانبول حرکت می‌کنیم و از آنجا به سمت بلگراد خواهیم رفت.


وی گفت: این نمایش عروسکی با موضوع ترویج فرهنگ آپارتمان‌نشینی و حفاظت از محیط زیست به مدت 45 دقیقه به زبان ترکی اجرا می‌شود که در محل جشنواره همزمان توسط مترجمان محلی ترجمه خواهد شد.

این هنرمند تبریزی، تصریح کرد: جشنواره از 11 تا 16 می، مصادف با 21 تا 26 اردیبهشت ماه جاری در بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

برنون تصریح کرد: علاوه بر این گروه نمایشی «میکا» با نمایش عروسکی «کوشی و موشی» به جشنواره «وارنا» در بلغارستان و جشنواره «کشورهای حاشیه خزر» در روسیه دعوت شده است.

علی برنون گفت: این نمایش پیش از این 3 بار در تبریز اجرا شده و پیش از حرکت به سمت صربستان در تاریخ 13 تا 17 اردیبهشت ماه نیز در محل مجتمع فرهنگی هنری تبریز اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این 4 روز هر روز در سه نوبت اجرا خواهیم داشت که صبح و ظهر اجرای ویژه مدارس و ساعت 7 عصر اجرای عمومی برای خانواده‌ها به همراه فروش بلیط خواهیم داشت.

کارگردان نمایش کودک «کوشی و موشی» عوامل این گروه را به این شرح معرفی کرد: دستیار کارگردان (حسین قصاب‌پور)، تیم عروسک‌گردان: (مهدیه آقایی، حسام مقصودی، باهر عبدالحسین‌زاده، حسن هابیق، حسین هابیق)، تیم صداپیشه: (ساناز نظری، تارا میرک، محمد ملکی‌اصل، وحید مبصری) ، طراح دکور (وحید جدایی) و طراح و ساخت عروسک (سمیرا یزدان پژوه).