پوریا رحیمی سام بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از آماده سازی متنی برای نمایش با عنوان «برای پدرم مردی که نَمُرد» خبر داد و گفت: این نمایش را برای اجرا در تالار مولوی پیشنهاد دادم.

پایگاه خبری تئاتر: «پوریا رحیمی سام» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، ضمن بیان این مطلب عنوان کرد: این روزها خیلی بی قرار کار تئاتر هستم هنوز فرصت نکردم کاری را در سال ۹۸ به صحنه ببرم اما نمایشنامه «برای پدرم مردی که نمرد» را آماده کرده و تحویل سالن مولوی داده‌ام.

وی در ادامه افزود:‌ در صورتی شرایط اجرا در این سالن فراهم نشود ممکن است کار را به یک سالن خصوصی ببرم.

رحیمی سام اظهار داشت: اولویتم برای انتخاب نقش در این کار با بچه‌های دانشجو است و مطمئنا بین عوالم بازیگر و پشت صحنه از این دوستان استفاده خواهم کرد.

رحیمی سام با بیان اینکه شرایط کار تصویر باید اجازه دهد تا این کار را شروع کنم، افزود: احتمالا این نمایش را برای اواخر پاییز ـ اوایل زمستان اماده اجرا می‌کنم.

وی درباره فعالیت‌های تصویری خود نیز گفت: اکنون در حال بازی در یک سریال نمایش خانگی هستم، یک فیلم هم در آستانه اکران با عنوان «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی دارم که اواخر تابستان احتمالا اکران می‌شود.

رحیمی سام درباره شرایط فعلی تئاتر گفت: من تمام تلاشم را در همین شرایط خواهم کرد تا بتوانم نمایشنامه‌های مدنظر خود را به صحنه ببرم.

رحیمی سام سال گذشته در نمایش‌هایی از جمله «ده سال تنهایی» کاری از اشکان خطیبی حضور داشت.