شهرام کرمی دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ادامه فعالیت خود به عنوان دبیر این جشنواره تئاتری کناره‌گیری کرد.

پایگاه خبری تئاتر: کرمی که از چهره‌های شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان و مدیریتی در این حوزه از تئاتر است طی دوره‌های نوزدهم و بیستم جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان دبیری این رویداد بین‌المللی تئاتر را بر عهده داشت. پیش از این قرار بود که این هنرمند تئاتر به عنوان دبیر دوره بیست و یکم به فعالیت خود ادامه دهد.

اما در پی مطلبی که در سایت شخصی شهرام کرمی با عنوان «خداحافظی با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان» منتشر شده، مشخص شد که وی از دبیری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر کناره‌گیری کرده است؛ خبری که در گفتگوی تلفنی خبرنگار مهر با وی مورد تایید قرار گرفت.

البته هنوز خبر استعفای وی از سوی اداره‌کل هنرهای نمایشی اعلام نشده ولی طبق مطلب منتشر شده شهرام کرمی خبر کناره‌گیری خود را به مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرده است.

بومی شدن جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهر همدان و انتخاب دبیر و دبیرخانه از فعالان عرصه تئاتر کودک و نوجوان شهر همدان در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد تئاتری به عنوان یکی از دلایل کناره‌گیری شهرام کرمی در مطلب منتشر شده، مطرح شده است.

طی یک سال اخیر مشکلات مالی در تئاتر و فشاری که روی جشنواره‌های تخصصی نظیر تئاتر فجر، تئاتر آیینی و سنتی، عروسکی و کودک و نوجوان وارد شده است، می‌تواند از جمله دلایل اصلی کناره‌گیری شهرام کرمی باشد.