روز 1 اردیبهشت‌ماه جلسه هیات مدیره جدید خانه تئاتر برگزار شد و طی آن عزت الله انتظامی و ایرج راد مجددا به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل خانه تئاتر و علیرضا نادری به عنوان سخنگوی این نهاد صنفی انتخاب و معرفی شدند.

پایگاه خبری تئاتر: محمد بهرامی مدیر روابط عمومی و عضو علی البدل هیأت مدیره خانه تئاتر در این باره گفت: در جلسه ای که دوشنبه اول اردیبهشت ماه با حضور اعضای هیات مدیره خانه تئاتر برگزار شد عزت الله انتظامی با نظر اعضا برای چندمین سال پیاپی به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب شد.

وی ادامه داد: همچنین ایرج راد نیز به عنوان نائب رییس و مدیرعامل خانه تئاتر در سمت خود ابقا شد. علیرضا نادری به عنوان سخنگوی هیات مدیره قرار است از این پس پاسخگوی رسانه ها و مطبوعات باشد. همچنین محمد ساربان نیز به عنوان مسئول امور مالی و امضا کننده دوم برای امضای چک و اسناد خانه تئاتر انتخاب شده است.

مجمع عمومی خانه تئاتر 30 فروردین ماه با حضور حد نصاب مورد نیاز اعضا در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار شد و در این مجمع عزت الله انتظامی، ایرج راد، علیرضا نادری، بهزاد فراهانی، قطب الدین صادقی، حمید پورآذری و حسین کیانی به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره خانه تئاتر معرفی شدند.