حسن باستانی، کارگردان تئاتر از آماده‌سازی نمایش «داش آکل» برای اجرا در تئاتر شهر خبر داد و گفت: منتظر هستیم نوبت اجرا برای این کار دریافت کنیم.

پایگاه خبری تئاتر: «حسن باستانی»،‌ کارگردان تئاتر که از مدت‌ها قبل آماده سازی نمایشنامه «داش آکل» را خبر داده بود، عنوان کرد:‌در حال مذاکره با مجموعه تئاتر شهر هستیم تا بتوانیم یکی از سالن‌ها را برای اجرای نمایش بگیریم.

وی در ادامه افزود:‌بیش از دو سال است که در تئاتر شهر اجرا نداشتم و الان می‌توانیم در یکی از سالن‌ها اجرا برویم. منتها هنوز در حال مذاکره‌ایم و چیزی قطعی نشده است امیدوارم که به اجرای امسال برسیم.

وی با اعلام آماده سازی نمایشنامه اظهار داشت: بعد از گرفتن زمان اجرا، تمرینات را با بازیگران آغاز خواهیم کرد. این نمایشنامه پر بازیگر خواهد بود و براساس داستان داش آکل اما با نگرش جدید به داستان از زاویه دید دیگری صورت گرفته است.

باستانی در ادامه یادآور شد: هنوز برای انتخاب بازیگر اقدام نکرده‌ایم منتها مطمئنا با بازیگرانی که سالهاست کار می‌کنم، همکاری خواهم کرد.

وی درباره شرایط فعلی اجرای نمایش گفت: اخیرا توانستم چند اجرای جدید ببینیم، خوشبختانه قابل تعمق و قضاوت بوده‌اند امیدوارم که همینطور شرایط ادامه پیدا کند و پس روی در تئاتر نداشته باشیم.