آشا محرابی با اشاره به حضورش در سریال تلویزیونی «خط» و نقش متفاوتی که در آن ایفا می کند عنوان کرد در نمایش «آنتراکت بی آنتراکت» که این روزها با بازی وی روی صحنه است مخاطب شاهد نمایش 5 موقعیت انسانی همراه با 5 غافلگیری جذاب است.

پایگاه خبری تئاتر: آشا محرابی بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران که این روزها با نمایش «آنتراکت بی آنتراکت» بازگشت دوباره ای به عرصه تئاتر داشته است در این باره به خبرنگار مهر گفت: «آنتراکت بی‌آنتراکت» نمایشی برگرفته از نمایشنامه «تئاتر بی‌حیوان» است که توسط سجاد افشاریان دراماتورژی شده و من در 3 اپیزود از 5 اپیزود این نمایش حضور دارم.

وی افزود: در این نمایش مخاطب شاهد 5 موقعیت انسانی خیلی ساده است که اتفاقاتی در پایان هر اپیزود آن صحنه را غیرمتعارف و جذاب‌تر نشان می دهد. در واقع نقش دراماتورژی در این نمایش بیشتر در پررنگ‌تر کردن پیام داستان و غافلگیری انتهایی هر اپیزود نقش داشته است. می توانم بگویم این نمایش ارائه‌دهنده پنج موقعیت انسانی همراه با پنج غافلگیری جذاب است.

سرپرست گروه تئاتر «آقالو» درباره اولین حضورش در تئاتر بعد از بازگشت به ایران توضیح داد: من خودم موسس گروه تئاتر «آقالو» هستم و به دلیل ارادت و عشقی که به زنده‌یاد احمد آقالوی عزیز داشتم این گروه را تاسیس کردم. بعد از بازگشتم به ایران 15 کار تئاتر به من پیشنهاد شد که چون تصمیم داشتم بیشتر در کارهای تصویری فعال باشم آنها را نپذیرفتم اما بازی در نمایش «آنتراکت بی‌آنتراکت» را نمی شد، رد کرد زیرا اجرای نمایشی توسط گروه خودمان بود علاوه بر اینکه متن نمایشنامه برایم جذاب بود و پریسا مقتدی هم کارگردانی اش را بر عهده داشت.

نمایش «آنتراکت بی انتراکت» از 25 فروردین تا 28 اردیبهشت ماه با حضور بازیگرانی چون آشا محرابی، سینا رازانی، امیرحسین رستمی، بهرام سروری نژاد در تالار سایه میزبان علاقمندان است.