فیلم جدید کوئنتین تارانتینو با دوستاره بزرگ جهان، برای اولین بار در پرده بزرگ سینما نمایش داده خواهد شد.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم جدید کمپانی سونی به 40 میلیون دلار در داخل آمریکا در افتتاحیه خواهد رسید.

تارانتینو به عنوان نویسنده و کارگردان که نهمین فیلم خود را البته بدون هاروی وینستاین می‌سازد، به عنوان تنها فیلم مورد انتظار برای فروش فوق العاده تابستان است. نکته قابل توجه این است که از «براد پیت» و «لئوناردو دیکاپیریو» در فیلم تشکر ویژه‌ای شده و اسم ایندو با چنین مضمونی بر پرده سینما نقش می‌بندد. پیش‌بینی شروع خوب فروش فیلم انتظارات را برای فروش بالای فیلم در هفته‌های بعد زیاد کرده است .

البته با تمام این اوصاف فیلمِ دارای درجه سنی R تارانتینو پشت سر فیلم فوق العاده خانوادگی کمپانی دیزنی یعنی شیرشاه قرار خواهد داشت که به راحتی در هفته گذشته توانست در شمال آمریکا به 80 میلیون دست پیدا کند.

سونی در هفته قبل محافظه کارانه پیش بینی رقم 30 میلیون را برای افتتاحیه کرده بود. اما دیگر رقبای او و باکس آفیس‌های دیگر مبلغ 40 تا 50 میلیون دلار را پیش‌بینی کردهاند.

داستان فیلم در سال 1969 درباره تغییرات هالیوود و خانواده مانسون می‌گذرد. دیکاپیریو نقش یک ستاره دلسرد و بی‌کار غربی را بازی می‌کند که از کار جدا شده است تا راه زندگی خودش را پیدا کند و برادر پیت نقش یک بدل را ایفا می‌کند. مارگارت رابی نقش شارون تیت را بازی می‌کند بازیگر و همسر رومن پولانسکی که توسط علاقه مندان مانسون به قتل رسید. در این فیلم همینطور آل پاچینو بازی می کند.

پیت و دیکاپیریو هر دو برای فیلم‌های «حرامزاده‌های بی‌شرف» و «جانگوی آزاد شده» توانستند سودهای بزرگی را به ارمغان آورند.

فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» هزینه زیادی را معادل 90 میلیون دلار برای این فیلمساز ایجاد کرده است که برای جبران این هزینه باید در 3500 سالن نمایش در آمریکا به نمایش درآید.

این فیلم با 2 ساعت و 41 دقیقه مدت زمان توانسته است در سایت راتن تومیتوز به امتیاز 87 درصد دست پیدا کند که البته از امتیاز 91 درصدی خود در نمایش جهانی «کن» افت کرده است.