اولین نشست هماهنگی دبیر بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان با مدیرکل و مدیران اداره کل هنرهای نمایشی برگزار شد.

پایگاه خبری تئاتر: پیام دهکردی دبیر بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان، ‌امروز– 6 اردیبهشت‌ماه – جلسه مشترکی با حسین طاهری، مدیرکل هنرهای نمایشی، شهرام کرمی، دبیر سابق جشنواره، علی‌اکبر طرخان، مدیر امور بین‌الملل و مهدی حاجیان مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره‌ها داشت.

در این جلسه، حسین طاهری ضمن معرفی رسمی پیام دهکردی به عنوان دبیر بیست‌ویکیمن جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان،‌ اظهار امیدواری کرد وی با استفاده از سوابق هنری و تجربیات گذشته از جمله بنیان‌گذاری و برگزاری پنج دوره جشنواره "امید" و نیز همکاری دست‌اندرکاران استان همدان، بتواند جشنواره‌ای درخور و رو به جلو برگزار کند.

پیام دهکردی نیز ضمن تشکر از اعتماد و اظهار لطف مدیرکل هنرهای نمایشی، شرط برون‌رفت از مشکلات موجود در حوزه تئاتر کودک را پرهیز از حاشیه‌زدگی برشمرد و آسیب‌شناسی را برای حل مشکلات پیش‌رو ضروری دانست و بستر‌سازی برای کیفیت مطلوب آثار را جزو برنامه‌های خود عنوان کرد.

وی در ادامه از برگزارکنندگان دوره‌های قبلی جشنواره به‌خصوص شهرام کرمی تشکر و اظهار امیدواری کرد بتواند در مسیر موفقیت جشنواره گام بردارد.

دهکردی، اولین برنامه خود را،‌ تنظیم و اعلام فراخوان جشنواره عنوان کرد و گفت که این مهم در روزهای آینده عملی خواهدشد.

 طی حکمی از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی، پیام دهکردی به عنوان دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان- 3 اردیبهشت‌ماه - منصوب شد.