مراسم اختتامیه دومین جشنواره تئاتر شهر عصر دیشب با حضور چهره‌های شاخص تئاتر و اهدای جوایز به برگزیدگان در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

پایگاه خبری تئاتر:  در مراسم اختتامیه دومین جشنواره تئاتر شهر که شامگاه شنبه 26 مردادماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، حمید شاه آبادی، قادرآشنا و هنرمندانی همچون داود رشیدی،‌ علی نصیریان، داریوش مودبیان، حسین مسافرآستانه،‌ بهزاد صدیقی، رویا افشار، پرستو گلستانی، امین زندگانی و مسئولان فرهنگی و هنری همچون حمید شاه‌ابادی معاون امور هنری وزارت ارشاد، خوراکیان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،‌ قادر آشنا رئیس مرکز هنرهای نمایشی و دیگر مدیران فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم که اجرای آن را کوروش سلیمانی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما بر عهده داشت پس از حضور مجری به روی صحنه اهدا جوایز برگزیدگان بخش های امروز تئاتر شهر و نمایشنامه‌خوانی و کودک و نوجوان با به روی صحنه آمدن داوران این بخش‌ها اعم از بهزاد صدیقی، محمدمهدی خاتمی،‌ رویا افشار و افشین زارعی صورت گرفت.

شهرام کرمی دبیر دومین جشنواره تئاتر شهر با اشاره به حمایت های خوراکیان رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و همراهی سیدقاسم ناظمی معاون هنری این سازمان در برگزاری این جشنواره اظهار کرد: امروز خوشحالم که 26 هزار نفر از مردم تهران از 66 نمایش دیدن کردند و از همه مهمتر این جشنواره همراه بزرگداشت هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر علی نصیریان بود و این تنها کاری بود که می‌توانستیم انجام دهیم.

سپس با همراهی داود رشیدی، داریوش مودبیان، قطب‌الدین صادقی و ... علی نصیریان با تشویق چند دقیقه ای حاضران روی صحنه آمد و ضمن رونمایی از تابلوی نقاشی‌اش مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت، همچنین مدیریت فرهنگسرای اندیشه نیز تابلویی را به رسم یادبود به این هنرمند پیشکسوت اهدا کرد.

این پیشکسوت هنر سینما تئاتر و تلویزیون در ابتدای صحبت های خود بیان کرد: اگر به من اجازه نمی دادند که برای تشکر از محبت و لطف شما و مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری روی صحنه بیایم، دلگیر می شدم.

وی با بیان خاطره ای از دوران قبل انقلاب گفت: قبل از انقلاب در دوره ای وزیر وقت به من ماموریت داد تا با شهردار وقت صحبت کنم تا در یکی از پارک ها یک سالن تئاتر بسازند. بعد از تشریفات اداری روز و ساعتی تعیین شد و خدمت او رفتم و درخواستم را عرض کردم. گفتم در صورت ساخت سالن کار اجرایی نمایش برعهده وزارت فرهنگ و هنر است. شهردار خیلی کوتاه به من جواب قاطع داد و گفت این کار ما نیست. من عذرخواهی کردم و تا به امروز این جمله کوتاه در خاطرم هست.

این هنرمند پیشکسوت ادامه داد: این تفکر که شهرداری از لحاظ معنوی، فرهنگی، هنری و ذوقی فضا را تلطیف کند اهمیت بسیار زیادی دارد. تلطیف فضا فقط با ایجاد فضای سبز انجام نمی شود هرچند که در تهران از شمال تا جنوب شهر در این رابطه خیلی خوب کار شده است. اما فقط توجه به این جنبه کافی نیست و تلطیف فضای فکری و فرهنگی جامعه خیلی ارزشمند است. این اقدامات و حمایت ها حق جوانان این مملکت است. همین که مسئولان شهرداری در یک پارک چنین سالنی ساخته اند و جشنواره برگزار کردند قدم بزرگی است که جوانان بااستعداد خود را نشان دهند.

در بخش دیگری از مراسم اختتامیه دومین جشنواره تئاتر شهر خوراکیان رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری با بیان اینکه یکی از ویژگی های هنر تئاتر زنده بودن آن است، اظهار کرد: تاثیری را که حس و حال هنرمند نمایش در مخاطب دارد، حتی نمی توان با سینما با همه عظمت آن مقایسه کرد در سینما با همه بزرگی، فناوری و صنعت است که وانمود می کند هنر وجود دارد در حالی که درواقع هنری در کار نیست و صنعت نقش آفرینی می کند.

وی نفس به نفس بودن هنرمند تئاتر را با مخاطب خود یکی از ویژگی های بارز هنر نمایش عنوان کرد و گفت: ما در فرهنگسراها هم با مخاطبان ارتباط نزدیک و چهره به چهره داریم. سازمان فرهنگی هنری شهرداری رسانه ای نیست که یک جانبه با مخاطب سخن بگوید. زمانی که تاثیرگذاری اهمیت پیدا می کند ویژگی زنده بودن تئاتر با نزدیکی فرهنگسراهای ما با مخاطبان، پیوند شیرین و امیدبخشی پیدا می کنند.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری از تاثیرگذاری هنر نمایش به عنوان یکی از ارزش های این هنر یاد کرد و گفت: هنر نمایش هنر ارزشمندی است که علاوه بر تاثیرگذاری بر مخاطب دیگر هنرها مانند ادبیات و سینما را هم بارور می کند و این هنر برای پرکردن برنامه های ما قابلیت کم نظیری دارد. به همین دلیل هنر تئاتر در سرلیست برنامه های ما قرار دارد.

خوراکیان با تاکید بر روند ادامه این جشنواره ها اظهار کرد: امیدوارم هنر نمایش یکی از مهمترین برنامه های اجرایی ما در فرهنگسراها باشد. این جشنواره تفاوت زیادی با دیگر جشنواره ها دارد. در سایر جشنواره ها با اختتامیه پرونده جشنواره بسته می شود اما با اتمام این جشنواره بهره گیری ما از آثار ارزشمند در همه فرهنگسراها شروع می شود.

در بخش تئاتر امروز شهر مهرداد نیری برای نمایش "وقتی برلین شورایی می شود"جایزه ویژه این بخش را ازآن خود کرد. برگزیده بازیگری مرد به گودرز گلریز در نمایش "ننه قمر" و برگزیده کارگردانی به آرین رضایی کارگردان نمایش "وقتی برلین شورایی می شود" رسید.

در بخش تئاتر خیابانی نیز موسیقی برگزیده به علی انوری آهنگساز نمایش "همسایه ها"، طراحی لباس به سامان خلیلیان برای نمایش "پسرک بازیگوش" و طراحی صحنه به سعید عزت نیا برای نمایش "همه چیز برعکس" تعلق گرفت.

در بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی، جایزه اول نمایشنامه نویسی را مهدی میرباقری نویسنده نمایشنامه "صحنه‌هایی از زندگی" دریافت کرد.

در بخش کودک و نوجوان، موسیقی برگزیده به فرید نوابی برای نمایش "گروفالو"، جایزه اول بازیگری زن فاطمه خدابنده لو در نمایش "گروفالو" و جایزه اول بازیگری مرد به میلاد رمضانی برای بازی در نمایش "شب بلند ماه" رسید.

در بخش نمایشنامه نویسی نمایش های عروسکی، جایزه اول را بهرام جلالی پور نویسنده نمایشنامه "گروفالو" و همچنین آرش شریف زاده کارگردان این نمایش جایزه اول کارگردانی را دریافت کرد.

در بخش صحنه‌ای، جایزه برگزیده موسیقی به علی مردانی در نمایش "تجربه‌های اخیر"، برگزیده بخش طراحی صحنه به امیر حسین دوانی طراح صحنه نمایش "حسرت" و جایزه ویژه نمایشنامه نویسی به حمیدرضا آذرنگ نویسنده نمایشنامه "مادرمانده" اهدا شد.

همچنین رتبه اول نمایشنامه نویسی به سیاوش بهادری نویسنده نمایشنامه "حسرت"، رتبه اول بازیگری زن به مهری آل آقا در نمایش "مادرمانده" جایزه ویژه بازیگری مرد به محمد ساربان در نمایش "سعادت لرزان" و رتبه اول کارگردانی به فرهاد تجویدی کارگردان نمایش "من..." اهدا شد.
 

 

اسامی برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف به شرح زیر است:

بخش تئاتر امروز:

جایزه ویژه:

*لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال به تماشاگر فعال و موثر نمایش «وقتی برلین شورایی می‌شود» مهرداد نیری

*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به خاطر هماهنگی و هدایت گروه هم خوانان نمایش «ننه قمر» مهین رهگذر سرپرست گروه هم خوانان نمایش

 

بازیگری زن:

*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به فاطمه شاه حسینی بازیگر نمایش «آپارتمان مشترک»

بازیگر مرد:

*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به نوید گودرزی بازیگر نمایش «وقتی برلین شورایی می‌شود»

*برگزیده بازیگری مرد شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال به گودرز گلریز در نمایش «ننه قمر»

 

متن و طرح و ایده اجرایی:

*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به محمد حسین عربانی نویسنده نمایش «ننه قمر»

*برگزیده این بخش شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال آرین رضایی طراح نمایش «وقتی برلین شورایی می‌شود»

کارگردانی خلاق:

*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به محمد حسین یکتا عربانی کارگردان نمایش «ننه قمر»

*برگزیده این بخش شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال آرین رضایی کارگردان نمایش «وقتی برلین شورایی می‌شود»

 

بخش نمایش‌نامه‌نویسی و نمایش‌نامه‌خوانی:

 

نمایشنامه:

*جایزه سوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به ماندانا عبقری نویسنده نمایشنامه «اینجا تهران است»

*جایزه دوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و مبلغ ده میلیون ریال به علی میرزا عمادی نویسنده نمایشنامه «ماه گرفتگی»

* جایزه اول نمایشنامه نویسی شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ دو میلیون ریال به مهدی میرباقری نویسنده نمایشنامه «صحنه‌هایی از زندگی پدرم»

 

نقش خوان زن:

لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال به بازیگر خردسال آتنا غفاری در نمایشنامه «اینجا تهران است». در این بخش هیات داوران بدون اولویت از چهار بازیگر با اهدا لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال تقدیر کرد.

*مائده طهماسبی نقش خوان نمایشنامه «نیلوفر مرداب»

*فاطمه امینی نقش خوان نمایشنامه «ماه گرفتگی»

*رویا بختیاری نقش خوان نمایشنامه «تو مشغول مردنت بودی»

*ملیحه مقیمی اسفند آبادی نقش خوان نمایشنامه «اینجا تهران است»

 

نقش خوان مرد:

هیات داوران به پاس حضور شایسته دو هنرمند نام آشنا لوح تقدیر و تندیس جشنواره را به جلیل فرجاد و امین زندگانی اهداء کرد.

در این بخش هیات داوران بدون اولویت از پنج بازیگر با اهدا لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال تقدیر کرد.

*محمود رضا رحیمی در نمایشنامه «نیلوفر مرداب»

*حسن سرچاهی در نمایشنامه «صحنه‌هایی از زندگی پدرم»

*مرتضی آقا حسینی در نمایشنامه «صحنه‌هایی از زندگی پدرم»

*رضا امامی در نمایشنامه« دور از دسترس اطفال نگهدارید»

*علی برجی در نمایشنامه «ماه گرفتگی»

 

کارگردانی:

هیات داوران در این بخش بدون اولویت با اهدا لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال از سه کارگردان تقدیر کرد.

*پیروز کرمی کارگردان نمایش «نیلوفر مرداب»

*سروش طاهری کارگردان نمایش «ماه گرفتگی»

*فرشته فرشاد کارگردان نمایش «دور از دسترس اطفال نگهدارید»

 

بخش کودک و نوجوان:

موسیقی:

*لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به مریم دانشمند آهنگ ساز نمایش «شب بلند ماه»

* موسیقی برگزیده شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ شش میلیون ریال به فرید نوابی برای نمایش «گروفالو»

 

طراحی صحنه و لباس:

*لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به ریحانه مطهری و آرش شریف زاده برای طراحی لباس نمایش «گروفالو»

*لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به شرمین نوابی برای طراحی صحنه نمایش «شب بلند ماه»

 

بازیگر کودک:

هیات دواران در این بخش لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون را به طور مشترک به کیمیار رجبی و مهدیه ذاکری در نمایش «قصه سیبی که نصف شد»،اهدا کرد.

 

بازیگری زن:

*جایزه سوم بازیگری زن شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال به طور مشترک به مریم عباسی برای بازی در نمایش «تنها در خانه» و سپیده کرمی برای بازی در نمایش «ترگل»

*جایزه دوم بازیگری زن شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ شش میلیون ریال به لاچین دربندی در نمایش «شب بلند ماه»

*جایزه اول بازیگری زن شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ هشت میلیون ریال به فاطمه خدابنده لو در نمایش «گروفالو»

 

بازیگری مرد:

*جایزه سوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال به سعید ابک در نمایش «گروفالو»

*جایزه دوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ شش میلیون ریال به طور مشترک به مهرداد باقری و مجید رحمتی برای بازی در نمایش «کارآگاهان مدرسه»

*جایزه اول بازیگری مرد شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ هشت میلیون ریال به میلاد رمضانی برای بازی در نمایش «شب بلند ماه»

 

جایزه ویژه نمایش‌های عروسکی:

*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به سرح اقدامی برای طراحی عروسک نمایش «تاج محمد و دیو سیاه»

*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به سپیده اقدامی برای ساخت عروسک نمایش «تاج محمد و دیو سیاه»

*لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال برای عروسک گردانی به طور مشترک به بهاره میرزاپور و آقای حامد ذبیحی در نمایش «ترگل»

*لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال برای تن پوش نمایش به فرزاد سلیمانی در نمایش «گروفالو»

 

جایزه طراحی حرکت:

*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به اصغر فریدی ماسوله در نمایش «ماهی رنگین کمان»

*لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به بهزاد جاودان‌فر در نمایش «شب بلند ماه»

 

نمایشنامه نویسی:

هیات داوران به پاس سال‌ها تلاش مستمر و فعالیت نمایشی ویژه کودک و نوجوان دیپلم افتخار این بخش را به حسن دولت آبادی برای نگارش نمایشنامه «این خونه دیگه موش نداره» اهدا کرد.

*جایزه سوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به حامد زارعان نویسنده نمایشنامه «شب بلند ماه»

*جایزه دوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال به حسین فدایی حسین نویسنده نمایشنامه «کارآگاهان مدرسه»

*جایزه اول نمایشنامه نویسی شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ هشت میلیون ریال به بهرام جلالی پور نویسنده نمایشنامه «گروفالو»

 

کارگردانی:

*جایزه سوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به حامد زارعان کارگردان نمایشنامه «شب بلند ماه»

*جایزه دوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و مبلغ شش مییلون ریال به مجید امیری کارگردان نمایش «کارآگاهان مدرسه»

*جایزه اول کارگردانی شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ هشت میلیون ریال به آرش شریف‌زاده کارگردان نمایش «گروفالو»

 

بخش خیابانی:

 

تقدیر ویژه:

*هیات داوران لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال را به دو گروه نمایشی «یک روز با معلول» برای مطرح نمودن مسائل و مشکلات شهروندی از نگاه یک معلول به مرتضی مالکی زاده و گروه نمایش «آموزش در خیمه» به جهت بهره گیری و توجه به شیوه اجرایی نمایش خیمه شب بازی به مجتبی دربندی اهدا کرد.

 

موسیقی:

*برگزیده بخش موسیقی شامل دیپلم افتخار‌، تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال به علی انوری آهنگ ساز نمایش «همسایه‌ها»

طراحی صحنه و لباس:

*برگزیده طراحی لباس: لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال برای طراحی لباس به سامان خلیلیان برای نمایش «پسرک بازیگوش»

*برگزیده طراحی صحنه: لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال برای طراحی صحنه به سعید عزت‌نیا برای نمایش «همه چی برعکس»

 

طرح و ایده:

*جایزه سوم طرح و ایده شامل لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به احمد صمیمی برای نمایش «همه چیز برعکس»

 

*جایزه دوم طرح و ایده شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به مرتضی وکیلیان برای نمایش «بازگشت به وطن»

* جایزه اول طرح و ایده شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ هشت میلیون میلیون ریال به فرامرز قلیچ‌خانی برای نمایش «همسایه‌ها»

 

بازیگری زن:

 

*هیات داوران در این بخش جایزه خود را شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ هشت میلیون ریال را به مرجان نعمتی بازیگر نمایش «ازدواج با اعمال شاقه» اهدا کرد.

 

بازیگری مرد:

*جایزه سوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال را به صورت مشترک به احمد صمیمی در نمایش «همه چیز برعکس» و هادی عطایی برای بازی در نمایش «پسرک بازیگوش» اهدا کرد.

*جایزه دوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال را به صورت مشترک به مهدی داوودی برای بازی در نمایش «معرکه» و امین وحیدی پور برای بازی در نمایش «همه چیز برعکس» اهدا کرد.

*جایزه اول بازیگری مرد شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ هشت میلیون ریال به سعید رحیمی برای نمایش «همسایه‌ها» اهدا شد.

 

کارگردانی:

*جایزه سوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به احمد صمیمی و امین وحیدی پور برای نمایش «همه چیز برعکس» اهدا شد.

 

*جایزه دوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال به سامان خلیلیان کارگردان نمایش «پسرک بازیگوش» اهدا شد.

*جایزه اول کارگردانی شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ هشت میلیون ریال به فرامرز قلیچ خانی برای نمایش«همسایه‌ها» اهدا شد.

 

بخش صحنه‌ای:

موسیقی:

*لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ شش میلیون ریال مجتبی رستم در نمایش «حمزه»

*جایزه برگزیده این بخش شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ ده میلیون ریال به علی مردانی در نمایش «تجربه‌های اخیر»

طراحی صحنه:

*لوح تقدیر و مبلغ شش میلوین ریال به شقایق جعفری پور برای طراحی صحنه نمایش «من علیه خودم»

 

*برگزیده بخش طراحی صحنه شامل دیپلم افتخار‌، تندیس جشنواره و مبلغ یک میلیون ریال به امیر حسین دوانی طراحی صحنه نمایش «حسرت»

 

نمایشنامه نویسی:

هیات دوارن ضمن ارج نهادن به نویسندگان پیشکسوت همچون محمد چرمشیر، علیرضا نادری و امیر رضا کوهستانی دیپلم افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال جایزه ویژه نمایشنامه نویسی را به حمیدرضا آذرنگ نویسنده نمایشنامه «مادرمانده» اهدا کرد.

*رتبه سوم نمایشنامه‌نویسی شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به سروناز زمانی نویسنده نمایشنامه «شبیه رهایی ورای یک نفس»

*رتبه دوم نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و مبلغ هشت میلیون ریال به ترانه برومند نویسنده نمایشنامه «گره‌ای در تار و پود یک نقش»

* رتبه اول نمایشنامه نویسی شامل دیپلم افتخار‌، تندیس جشنواره و مبلغ دوازده میلیون ریال به سیاوش بهادری نویسنده نمایشنامه «حسرت»

 

بازیگری زن:

*رتبه سوم بازیگری زن شامل لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال به صورت مشترک به مهشید ناصری در نمایش «شبیه رهایی...» و محدثه حسین‌پور در نمایش «تجربه‌های اخیر» و شیوا ترابی در نمایش «چشم‌ها»

 

*رتبه دوم بازیگری زن شامل لوح تقدیر و مبلغ هشت میلیون ریال به صورت مشترک به بهار محمد پور در نمایش «تار و پود یک زندگی» و پرنیان گودرزی در نمایش «مادر مانده»

*رتبه اول بازیگری زن شامل دیپلم افتخار وتندیس جشنواره و مبلغ ده میلیون ریال به مهری آل آقا در نمایش «مادرمانده»

 

بازیگری مرد:

هیات دوارن در این بخش جایزه ویژه خود را شامل دیپلم افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال را به پاس حضور ارزنده یک پیشکسوت تئاتر در میان جوانان به محمد ساربان در نمایش «سعادت لرزان» اهدا کرد.

 

*در بخش بازیگری مرد هیات داوران با اهدا لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال از پنج بازیگر

برگزیده بدون اولویت تقدیر کرد.

* امین آبان در نمایش «من علیه خودم»

*کاوه ابراهیم در نمایش «آدم برفی»

* رامین خطیب در نمایش «گره‌ای بر تار و پود یک نقش»

*محمد شهباز تهرانی در نمایش«شبیه رهایی ورای یک نفس»

* امین وحیدی پور در نمایش «سه پاس از حیات طیبه»

 

کارگردانی:

*رتبه سوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال به طورمشترک به ساناز زمانی کارگردان نمایش «ورای رهایی» و امین آبان کارگردان نمایش «من علیه خودم»

 

*رتبه دوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و مبلغ هشت میلیون ریال به سیاوش بهادری‌راد کارگردان نمایش «حسرت»

*رتبه اول کارگردانی شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ دوازده میلیون ریال به فرهاد تجویدی کارگردان نمایش «من ...»

 

جایزه ویژه:

*دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به علیرضا چاووش کارگردان نمایش «مردم شهر»

*دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به احمد ارجمندی کارگردان نمایش «محاکمه در سکوت»