تالار حافظ میزبان دو نمایش «حسن بدری برنده خوشبخت یک عدد مزدا ۳» و « فالش خوانی در چهارراه فخرآباد» می‌شود که رویکردی رئالیستی در اجرای تئاتر دارند.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «حسن بدری برنده خوشبخت یک عدد مزدا 3» به کارگردانی و نویسندگی  هامون قاپچی از 27 تیر تا 30 مرداد در تالار حافظ اجرا می‌شود.

نمایش داستان یک کارگاه تولیدی لباس است که در آستانه شب‌های سال نو حقوق کارگران خود را پرداخت نمی‌کند و کارگران این تولیدی بین واقعیت و رویاهاشان معلق هستند. محسن خوینی‌ها، ماهان خورشیدی، آبتین یاری بازیگران نمایشی هستند که هر شب رأس ساعت 21 اجرا می‌شود. دیگر نمایش تالار حافظ « فالش خوانی در چهارراه فخرآباد» به کارگردانی و نویسندگی هادی احمدی پیش از این در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان اجرا شده است.

در خلاصه آن آمده است: «یک حادثه در چهارراه فخرآباد که بوی انتقام می‌دهد. شادی دختری بیست و سه ساله پس از ماجرای تلخ جدایی پدر و مادرش روزهای سختی را سپری می‌کند و به فاصله‌ی زمانی کوتاهی مادرش را از دست می‌دهد. او یک زن را عامل اصلی تمام این اتفاق‌ها می‌داند و همین موضوع زمینه‌ساز انگیزه‌ای برای انتقام می‌شود. یک روز زمستانی، انتقام با اسید، حوالی چهارراه فخرآباد.» نیلوفر وهاب‌زاده‌گان، میلاد بانگی، ملینا تیموری، هادی احمدی بازیگران نمایشی هستند که تا 25 مرداد هر شب رأس ساعت   19:15 روی صحنه می‌رود.