مائده طهماسبی از پیشنهاد اجرای مجدد نمایش «چمدان» و همچنین پیشنهاد اجرای نمایش «مکبث» به کارگردانی فرهاد آئیش در مجموعه تئاتر شهر خبر داد و گفت: نمایشنامه «خدای کشتار» نیز توسط فرهاد آئیش ترجمه و به ایرانی آداپته شده و قصد دارم این اثر را روی صحنه ببرم.

پایگاه خبری تئاتر: طهماسبی درباره جدیدترین فعالیت‌ خود در زمینه کارگردانی تئاتر در سال جاری گفت: خالی از لطف ندیدم که نمایشنامه «خدای کشتار» که نوشته یاسمینا رضا توسط فرهاد آئیش ترجمه و به ایرانی آداپته شده است روی صحنه ببرم. به همین منظور به مجموعه تئاتر شهر پیشنهاد اجرای «خدای کشتار» را دادم اما آقای اتابک نادری گفت که وضعیت برای اجرا در تئاتر شهر مشخص نیست.

وی ادامه داد: اجرای «خدای کشتار» را به فرهنگسرای نیاوران هم پیشنهاد دادم ولی در آخرین گفتگویی که با دوستان در فرهنگسرا داشتیم اعلام شد که جدول اجرایی سال 93 فرهنگسرا پر شده است. تالار شمس مؤسسه کشورهای فارسی زبان و همچنین تماشاخانه سنگلج هم جزو گزینه‌هایی هستند که مدنظر دارم.

این بازیگر و کارگردان تئاتر درباره فعالیت جدید خود با فرهاد آئیش در زمینه تئاتر یادآور شد: در سال جاری فرهاد آئیش نمایشنامه «مکبث» را برای اجرا در تئاتر شهر پیشنهاد داده است. ضمن اینکه من هم پیشنهاد اجرای مجدد نمایش «چمدان» را که سال‌ها پیش با حضور آئیش روی صحنه بردیم، به تئاتر داده‌ام.

طهماسبی تأکید کرد: هنوز هیچ جواب مشخصی درباره زمان و مکان اجرای نمایش‌های پیشنهادی، داده نشده است اما همچنان در حال رایزنی هستیم.