سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: اکران این فیلم زمانی به شورای صنفی نمایش مرتبط می شود که این فیلم از سوی سازمان سینمایی مجوزهای لازمه برای اکران را دریافت نماید. هنوز هیچ تاییده‌ای نسبت به اکران فیلم یادم تو را فراموش از سوی سازمان سینمایی دریافت نکرده ایم.

پایگاه خبری تئاتر: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی "یادم تو را فراموش" به کارگردانی علی عطشانی گفت: اکران این فیلم زمانی به شورای صنفی نمایش مرتبط می شود که این فیلم از سوی سازمان سینمایی مجوزهای لازمه برای اکران را دریافت نماید. هنوز هیچ تاییده‌ای نسبت به اکران فیلم یادم تو را فراموش از سوی سازمان سینمایی دریافت نکرده ایم.

وی در همین راستا ادامه داد: هنوز هیچ قراردادی برای اکران فیلم یادم تو را فراموش به ثبت نرسیده است، پس مشکل از جای دیگری بوده و شورای صنفی نمایش هیچ دخل تصرفی در عدم اکران این فیلم سینمایی ندارد. سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: براساس راه مرسوم شورای صنفی پس از دریافت پروانه نمایش قرارداد آثار را بسته و به آنها نوبت اکران می دهد، حال اگر فیلمی به این مرحله نرسیده باشد باید به سازمان سینمایی رجوع کند و دلیل عدم اکرانش را پیگیر شود.