نخستین جشنواره کانون نمایشگران خیابانی خانه تئاتر با حضور حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان بعدازظهر روز گذشته 7 اردیبهشت ماه رسما کار خود را آغاز کرد.

پایگاه خبری تئاتر: نخستین جشنواره کانون نمایشگران خیابانی خانه تئاتر با حضور حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی، ایرج راد مدیرعامل خانه تئاتر، اتابک نادری رئیس مجموعه تئاترشهر و جمعی از هنرمندان بعدازظهر روز گذشته 7 اردیبهشت ماه رسما کار خود را آغاز کرد.

در بخش آغازین افتتاحیه این جشنواره که یکشنبه 7 اردیبهشت ماه، ساعت 18 در مقابل مجموعه تئاترشهر برگزار شد، یک نمایش خیابانی به نام «تغییر کاربری» بر اساس منظومه «بیژن و منیژه» به کارگردانی رضا منصوری و بازی کاظم عین علی اجرا شد.

همچنین در ادامه این مراسم با حضور هنرمندان و علاقمندان، از پوستر نخستین جشنواره کانون نمایشگران خیابانی خانه تئاتر رونمایی شد و حسین طاهری، ایرج راد، اتابک نادری، محمدعلی ساربان و محمود فرهنگ هر یک پوستر جشنواره را امضا کردند.

بخش پایانی این مراسم با روشن کردن فانوس هایی منقش به نوشته تئاتر خیابانی محیطی همراه بود و در ادامه با حضور رضا ناجی بازیگر سینما و به همت شهرداری منطقه 11 و مدیریت پارک دانشجو، درخت زیتونی نیز به رسم هر ساله این انجمن و به مناسبت این روز کاشته شد.

نخستین جشنواره کانون نمایشگران خیابانی خانه تئاتر از امروز، 8 اردیبهشت ماه، ساعت 16 در محوطه باز خانه هنرمندان ایران و حوزه هنری طبق جدول زمانبندی، آغاز می شود.