بازیگران مطرح سینمای جهان طی یک سال گذشته حضور بر صحنه تئاتر را تجربه کرده‌اند و در آثار نمایشی مختلف از نویسندگانی چون ساموئل بکت، هارولد پینتر، مارتین مک دونا، جان اشتاین بک و ویلیام شکسپیر به ایفای نقش پرداخته‌اند

پایگاه خبری تئاتر: همه ساله بازیگران مطرح سینمای جهان روی صحنه تئاتر حضور پیدا می‌کنند و به ایفای نقش می‌پردازند.

طی سال 2013 تا 2014 نیز بازیگران مطرحی همچون دنزل واشنگتن، دانیل کرگ، ایان مک کلن، پاتریک استوارت، ریچل وایز، دانیل رادکلیف، جیمز فرانکو، اتان هاوک، اورلاندو بلوم و میشل سی‌هال بر صحنه تئاتر برادوی و در آثار نمایشی موزیکال و غیر موزیکال حضور پیدا کردند.

دنزل واشنگتن بازیگر مطرح سینمای جهان و بازیگر فیلم‌هایی چون «مالکوم ایکس»، «خانه امن» و «پرواز» در جدیدترین تجربه تئاتری خود در نمایش «رنگ سرخ خورشید» بر صحنه تئاتر برادوی به ایفای نقش پرداخت.

دانیل کرگ بازیگر فیلم‌های «جیمز باند» و «دختری با خالکوبی اژدها» نیز بار دیگر بر صحنه تئاتر حضور پیدا کرد که این حضور در نمایش «خیانت» اثر هارولد پینتر بود.

ریچل وایز نیز که از بازیگران مطرح و شناخته شده زن سینمای جهان است اولین‌بار حضور بر صحنه تئاتر را در نمایش «خیانت» اثر هارولد پینتر تجربه کرد.

ایان مک کلن و پاتریک استوارت از بازیگران با سابقه سینما که در مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» نقش مقابل یکدیگر را بازی کرده‌اند، در نمایش «در انتظار گودو» اثر ماندگار ساموئل بکت در کنار یکدیگر به ایفای نقش پرداختند.

برایان کرنستون هم که در فیلم‌های سینمایی متعددی بازی کرده است برای اولین بار بر صحنه تئاتر حضور پیدا کرد و در نمایش «به هر طریق» به ایفای نقش پرداخت.

جیمز فرانکو از بازیگران جوان و مطرح سینما و بازیگر این روزها در تئاتر برادوی در نمایش «موش‌ها و آدم‌ها» اثر جان اشتاین بک حضور دارد و بازی بر صحنه تئاتر را برای اولین بار در کارنامه کاری خود تجربه می‌کند.

دانیل راد کلیف هم که به دلیل بازی در مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» به شهرتی جهانی رسید این روزها در تئاتر برادوی با بازی در نمایش «اینیشمن چلاق» اثر مارتین مک دونا روی صحنه می‌رود.


اتان هاوک نیز یکی دیگر از بازیگران شناخته‌شده سینمای جهان است که طی یک سال اخیر با ایفای نقش مکبث در نمایشنامه ماندگار «مکبث» اثر ویلیام شکسپیر روی صحنه تئاتر برادوی رفت.

مایکل سی‌هال هم در یک سال گذشته در نمایش «طلاهای سم» به ایفای نقش پرداخت و بر صحنه تئاتر برادوی حضور پیدا کرد.

بازیگر فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» و «دزدان دریای کارائیپ» با نمایش «رومئو و ژولیت» اثر جاویدان ویلیام شکسپیر روی صحنه تئاتر برادوی حضور پیدا کرد و به ایفای نقش پرداخت.

نمایش «ظاهر مولینگار» نیز با حضور دبرا مسینگ و برایان اف اوبرن بر صحنه تئاتر برادوی اجرا شد.

ایدینا منزل خواننده انیمیشن اسکاری «یخ زده» هم بعد از 10 سال دوری، با نمایشی موزیکال بار دیگر روی صحنه تئاتر برادوی حضور پیدا کرد. میشل ویلیامز و تونی کولت از جمله دیگر بازیگران شناخته‌شده سینمای جهان هستند که طی یک سال گذشته بر صحنه تئاتر برادوی حضور پیدا کردند.