کوروش نریمانی کارگردان نمایش «شپش» به دلیل سانحه رخ داده برای یکی از بازیگران این اثر نمایشی، به عنوان بازیگر در نمایش خود به ایفای نقش پرداخت.

پایگاه خبری تئاتر: شامگاه سه‌شنبه ۵ شهریور در حالی که تنها ۲ ساعت به شروع اجرای نمایش «شپش» مانده بود، محسن تمیزی بازیگر نقش کشیش و از هنرآموزان کارگاه کمدی خلاق، بر اثر تصادف رانندگی راهی بیمارستان شد و کوروش نریمانی به اجبار به جای او به صحنه رفت.

به نظر می رسد محسن تمیزی در چند اجرای باقی مانده امکان همراهی گروه نمایش «شپش» را نداشته باشد و کوروش نریمانی تا پایان اجراها به جای بازیگرش در نقش کشیش روی صحنه حاضر شود.

با توجه به پیش فروش بلیت های «شپش» و استقبال مخاطبان از نمایش، گروه تصمیم گرفته است که اجراهای این اثر نمایشی متوقف نشود.

نمایش کمدی «شپش» که پروژه پایانی کارگاه «کمدی خلاق ۳» زیر نظر کوروش نریمانی و با مدیریت آموزشگاه افرا شکل گرفته، به نویسندگی و کارگردانی نریمانی و با حضور سیامک صفری و بازیگران و هنرآموزان کارگاه در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه رفته است.

این نمایش در روزهای آخر اجرای خود، به دلیل استقبال قابل توجه تماشاگران، هر روز در ۲ نوبت و در ساعات ۱۹:۳۰ و ۲۱ در سالن شماره یک عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می رود.