طراحان صحنه، لباس و حرکت نمایش «مری پاپینز» معرفی شدند.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش موزیکال «مری پاپینز» به کارگردانی احمد سلیمانی از آبان‌ماه در تالار وحدت اجرا خواهد شد. به تازگی نیز طراحان این اثر نمایشی معرفی شدند. بر همین اساس علی براتی طراح حرکت نمایش است که طراحی حرکت «الیور توییست» و «بینوایان» را نیز به عهده داشته است.

وی سال گذشته نشان مدالیوم خانه تئاتر را به پاس سال‌ها تلاش در عرصه تئاتر و طراحی حرکت آثار نمایشی دریافت کرد. همچنین شیما میرحمیدی طراحی صحنه، ‌لباس و آکسسوار «مری پاپینز» را برعهده دارد. میرحمیدی طراحی های مختلفی را در کارنامه دارد که از جمله آنها می توان به طراحی لباس برای ۲ موزیکال «الیور توییست» و «بینوایان» و همچنین فیلم سینمایی «سرخپوست» اشاره کرد.

احمد سلیمانی پیش از این نمایش‌هایی چون «یک کلیک کوچولو»، «شام آخر» و «راهبان معبد وانگ» را به صحنه برده است و در ۲ نمایش موزیکال «الیور توییست» و «بینوایان» به عنوان دستیار کارگردان حضور داشته است.

این نمایش اقتباسی آزاد از مجموعه داستان‌های «مری پاپینز» نوشته پاملا تراورس با ترجمه احمد کولیوندی با ترانه سرایی و دراماتورژی محمدرضا کوهستانی است؛ داستانی که نیم‌قرن پیش دستمایه ساخت فیلم موزیکال «مری پاپینز» یکی از مشهورترین فیلم‌های موزیکال تاریخ سینما شد که داستان دیدار مری پاپینز پرستار کودکان با خانواده آقای بنکس را روایت می‌کند؛ حضور مری پاپینز در خانه آقای بنکس، سرآغاز اتفاقات اسرارآمیزی می‌شود و همه چیز را دستخوش تغییر می‌ کند.