فیلم سینمایی «فانوس دریایی» به کارگردان رابرت اگرز اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از هجدهم ماه اکتبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم سینمایی «فانوس دریایی» به کارگردان رابرت اگرز اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از هجدهم ماه اکتبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد. 

این فیلم سینمایی در ژانر کمدی، درام و ترسناک ساخته شده و همراه با رابرت اگرز، مارکس اگرز نیز در نگارش فیلمنامه آن همکاری داشته است، این فیلم اولین اثر سینمای بلند رابرت اگرز محسوب می شود، برادران اگرز پیش از این نیز چندین فیلم مستند و کوتاه را تولید کرده اند. 

فانوس دریایی روایت دو برادر است که در یک فانوس دریایی زندگی می کنند، این زندگی به صورت تکراری ادامه دارد تا اینکه این دو برادر درگیر اتفاقی جنایی می شوند، اتفاقی که زندگی هر دو آنان را به خطر می اندازد. 

رابرت پتینسون، ویلیام دفو بازیگران اصلی و نقش دو برادر را ایفای می کنند، علاوه بر این دو بازیگر والریا کارامن نیز دیگر نقش اثر را بازی می کند، از جمله نکات جالب این فیلم می توان به تعداد محدود بازیگران اشاره کرد، این فیلم مجموعا سه بازیگر دارد. 

رابرت پتینسون بازیگر مطرح سینما که آثار درخشانی همچون گرگ و میش را در کارنامه داشته این روزها مشغول بازی در جدیدترین فیلم سینمایی کریستوفر نولان به نام تنت است، فیلمی که به گفته بسیاری از کارشناسان سینمایی شگفتی سینما در سال جاری محسوب می شود.