نمایش «سه روایت از زندگی» به کارگردانی سیما تیرانداز جمعه 19 اردیبهشت ماه برای حمایت از بهرام ریحانی هنرمند بیمار تئاتر کشور یک اجرای ویژه خواهد داشت.

پایگاه خبری تئاتر: گروه نمایش «سه روایت از زندگی» قرار است جمعه 19 اردیبهشت ماه ساعت 18 در یک نمایش ویژه برای حمایت از بهرام ریحانی هنرمند تئاتر کشور روی صحنه برود.

بلیت این اجرا به صورت همت عالی به فروش می‌رسد و عواید آن به درمان بیماری این هنرمند اختصاص پیدا می‌کند. هنرمندان، ورزشکاران و دوستان بهرام ریحانی نیز در این اجرای خیریه حضور دارند.

علیرضا نادری، حسین مهدیان، عباس طاهریان، حجت الاسلام زم، علی ضیاء و مسئولان فدراسیون کشتی ایران از جمله افرادی هستند که در این مراسم شرکت می کنند. بهرام ریحانی هنرمند عرصه پانتومیم مدتی است که با بیماری سرطان دست  پنجه نرم می کند.

نمایش «سه روایت از زندگی» به کارگردانی سیما تیر‌انداز این روز‌ها در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر هر شب به غیر از شنبه‌ها ساعت 20 اجرا می‌شود. این اثر نمایشی به روابط میان افراد می پردازد و نمایشنامه آن به قلم یاسمینا رضا است. امیرکاوه آهنین جان، لیلی رشیدی، رضا مولایی و سیما تیرانداز در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.