نمایش «مسخ» کار نصیر ملکی‌جو که زندگی چند حشره را روایت می‌کند،‌ با بازی بازیگرانی چون لیلی رشیدی‌ و فلامک جنیدی در تالار «حافظ» به صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر:  نصیر ملکی‌جو درباره این اثر نمایشی و شباهتش به آثار قبلی‌اش گفت: نمایش «مسخ» به لحاظ فرم و محتوا تا حدودی در ادامه کارهای قبلی‌ام است . یعنی اتفاقی که در این کار افتاده است همان اتفاق قبلی است و تنها قصه دیگری در اینجا روایت می‌شود.

وی افزود: در این نمایش زندگی تعدادی حشره روایت می‌شود‌ که در جهانی که جایگاهش حشره‌گی است در مقام انسان گرفتار می‌شوند و به دنبال بقاء و زنده بودن هستند.

این کارگردان درباره اجرای نمایش «مسخ» در تالار «حافظ» ادامه داد: ما در اینجا با یک سالن مرتفع روبرو هستیم و صحنه‌ای که در این سالن در اختیارمان است یک سالن سه سویه است که این‌ موضوع یکسری ویژگی‌ را در اختیار ما داده است و باعث شده است که دکور ما تا حدودی وارد صحنه شود.

در این نمایش که قرار است از 29 اردیبهشت ماه اجرایش را در تالار حافظ آغاز کند‌، لیلی رشیدی ‌، فلامک جنیدی‌، رامین ناصر نصیر‌، نفیسه ملکی‌جو‌، محمد حسین زیک‌ساری‌، پگاه عظیمی‌، مهدی تشکری‌، الهه بخشی ‌و پوریا گل‌شناس به عنوان بازیگر حضور دارند.