رئیس انجمن بازیگران خانه تئاتر گفت: متاسفانه در دولت جدید شاهد کاهش بودجه ‌بوده‌ایم، خانه تئاتر برای جشن سالانه خود به بودجه نیاز دارد و این کاهش بودجه ما را تا حدودی از تدبیر و امید دور می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: پیش از ظهر دیروز، 13 اردیبهشت، نشست رسانه‌ای جشن شب بازیگر خانه تئاتر با حضور کاظم هژیرآزاد و مسعود رحیم‌پور در خانه تئاتر برگزار شد.

در این نشست 35 بازیگر زن و مرد برای یازدهمین دوره شب بازیگر اعلام شد.

کاظم هژیرآزاد در این نشست گفت: در سالی که گذشت شاهد استقبال بسیار خوب مخاطبان از نمایش‌هایی بودیم که در کشور و خصوصا در تهران روی صحنه رفت. در حقیقت جا دارد تا اعلام کنیم که تئاتر ایران را مردم کشور سرپا نگاه داشتند و به همین جهت نیز ما اهالی تئاتر از مردم تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در این جشن عنصر ملی و نمایش ملی حرف اول و آخر را می زند و امسال به پشتوانه شعار دولت تدبیر و امید که در سراسر کشور مطرح شده، این جشن را در شرایطی که در سال‌های قبل به علت ناامیدی‌ها و سرخوردگی‌ها به شب بازیگر تغییر داده بودیم، برگزار می‌کنیم.

هژیر آزاد با بیان اینکه متاسفانه در دولت جدید شاهد کاهش بودجه ‌بوده‌ایم، گفت: خانه تئاتر برای جشن سالانه خود به بودجه نیاز دارد،‌ کاهش بودجه ما را تا حدودی از تدبیر و امید دور می‌کند، اما با این وجود ما همچنان امیدوار هستیم و تلاش می‌کنیم همراه دیگر کشورهای جهان این روز را جشن بگیریم. به دلیل نبود بودجه همواره برای برگزاری به دنبال حامی مالی بوده‌ایم.

این هنرمند پیشکسوت افزود: فرهاد تجویدی برای پیدا کردن حامی مالی مامور شد و قرار است یکی از شرکت های لوازم خانگی هدایای نفیسی را به برگزیدگان اهدا کند. در بخش دیگر این جشن، هیات داوران انتخاب های بهتری را انجام داده‌اند، همچنین هوشمند هنرکار به عنوان مسئول نشریات در این دروه به ما کمک کرد؛‌ویژه‌نامه سال، کاتالوگ و بروشورهای جشنواره نیز در حال آماده سازی و انتشار است.