پیمان شریعتی مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی عنوان کرد برخلاف خبرهای اعلام شده از سمت خود استعفا نداده است و همچنان در این مرکز به فعالیتش ادامه می دهد.

پایگاه خبری تئاتر: پیمان شریعتی مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی درباره خبر یکی از خبرگزاری‌ها که اعلام کرده وی از سمت خود کناره گیری کرده است گفت: برخلاف خبرهایی که اعلام شده از سمت خود استعفا نداده ام و همچنان به عنوان مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی مشغول به فعالیت هستم.

وی ادامه داد: کم‌رنگ شدن حضور چند روزه ام در این مرکز تنها به دلیل درخواستی بوده که مرضیه برومند دبیر جشنواره تئاتر عروسکی مبنی بر کمک به این جشنواره از من داشته است. بنابراین چون قرارست برای کمک در حوزه اجرایی جشنواره تئاتر عروسکی فعال باشم چند روز مرخصی بوده‌ام.

دقایقی قبل خبر استعفا شریعتی از مدیریت روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی توسط یکی از رسانه ها اعلام شد. شریعتی سالهاست که در این اداره مشغول به فعالیت است و از جمله کارآمدترین و پاسخگوترین مدیران روابط عمومی در تئاتر کشور به حساب می آید.

در طول چند روز گذشته مدیرانی از جمله اتابک نادری رییس تئاتر شهر، شهرام کرمی دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و مریم فشندی سردبیر سایت ایران تئاتر از سمت های خود کنارگیری کرده اند.