فیلم سینمایی «به سوی ستارگان» با بازی برد پیت صدرنشین گیشه جهانی شد.

پایگاه خبری تئاتر: با وجود اینکه فیلم سینمایی «به سوی ستارگان» در گیشه داخلی آمریکا از فیلم «دانتون ابی» شکست خورده بود، اما توانست در گیشه جهانی به رتبه نخست دست پیدا کند.

این فیلم به کارگردانی جیمز گری و با بازی برد پیت از ۴۴ بازار خارجی به غیر از آمریکای شمالی، ۲۶ میلیون دلار فروش داشت. فیلم علمی تخیلی «به سوی ستارگان» با بودجه ۸۰ میلیون دلاری در آمریکای شمالی نیز، با ۱۹.۲ میلیون دلار در رتبه دوم قرار گرفت و در مجموع به فروش ۴۵.۲ میلیون دلار رسید.

دو کشور کره و انگلیس با ۲.۸ میلیون دلار بیشترین سهم را از فروش بین المللی این فیلم دارند. کشور فرانسه نیز با ۲.۷ میلیون دلار در فاصله کمی از این دو کشور در میان گیشه دیگر کشور‌ها مثل اسپانیا و ژاپن با ۲.۲ میلیون دلار حضور دارد. مقصد بعدی این فیلم که در جشنواره ونیز بسیار مورد استقبال واقع شد، گیشه ایتالیا، روسیه و برزیل است.

به سوی ستارگان داستان زندگی یک فضانورد (برد پیت) است که در یک سفر میان فضا و زمان حقایقی را در مورد پدر گمشده خود پیدا می‌کند. تامی لی جونز، روث نگا، لیو تیلور دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «آن:قسمت دوم» با ۲۱ میلیون دلار در رتبه دوم قرار گرفت و فروش کلی این فیلم را به ۲۰۰ میلیون دلار رساند. «دانتون ابی» و «رمبو:آخرین خون» در رتبه‌های بعدی فروش جهانی قرار دارند.