تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «مجله تئاتر» هشدار داد: برخی کارگردانان مدعی شده‌اند که «مجله تئاتر» برای پخش تیزر نمایش‌ها پول می‌گیرد، اما این مطلب صحت ندارد.

پایگاه خبری تئاتر: نیما دهقان با تاکید بر اینکه دریافت پول بابت پخش تیزر تئاترها در برنامه «مجله تئاتر» صحت ندارد،در این زمینه توضیح داد: مدتی است برخی کارگردان‌ها اعلام می‌کنند که بعضی روابط عمومی‌ها خود را جزو عوامل برنامه «مجله تئاتر» معرفی کرده و برای پخش تیزر نمایش‌هایشان در قالب این برنامه، دستمزد بیشتری می‌خواهند؛ در حالی که من این اتفاق را تکذیب می‌کنم و جا دارد بگویم هیچ کسی جزو عوامل این برنامه نیست که چنین تقاضایی داشته باشد و ما بدون هیچ منتی هر گروهی که تیزرهایشان را به ما ارائه دهد، در برنامه «مجله تئاتر» پخش خواهیم کرد.

این برنامه‌ساز همچنین تصریح کرد: بعضی از کارگردان‌ها مدعی هستند که برای تیزرهایشان هزینه‌های زیادی صرف کرده‌اند و زمانی که تیزر کارهایشان در برنامه «مجله تئاتر» پخش می‌شود، برایشان سوال است که چرا بخشی از تیزرهایشان حذف شده است؛ به تمامی گروه‌های تئاتر مجددا اعلام می‌کنم که باید تیزرهایشان زیر 40 ثانیه باشد و همین‌ جا این مسئله را بار دیگر یادآور می‌شوم که بابت پخش تیزر در برنامه «مجله تئاتر» هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و اصلا چنین حقی نداریم.

او سپس گفت: نماینده مستقیم و مدیر تولید برنامه‌ی «مجله تئاتر» جواد پولادی است و گروه‌های تئاتر و کارگردانان باید در حوزه‌ی پخش و ارائه‌ی تیزرها با وی در ارتباط باشند.

دهقان در ادامه با یادآوری اینکه برای پخش تیزرهای نمایش‌های تئاتر، قانون گذاشته‌اند خاطرنشان کرد: در برنامه «مجله تئاتر» به قدری تیزر برای پخش وجود دارد که بین گروه‌ها مجادله به راه افتاده است، به همین خاطر ما در برنامه، قانونی گذاشته‌ایم که حتما باید تیزرهایشان زیر 40 ثانیه باشند و تایم آنها بیشتر از زمان اعلام شده نباشد چراکه حذف می‌شود.

تهیه‌کننده «مجله تئاتر» در بخشی دیگر با اشاره به بحث این هفته‌ی برنامه‌اش به خبرنگار ایسنا گفت: این هفته برای «مجله تئاتر» هفته‌ی شلوغی است؛ چرا که قرار است سه نمایش نقد و بررسی شوند و همچنین در کنارش بخش‌هایی از جشن کانون کارگردانان خانه تئاتر و جشن کانون نویسندگان خانه تئاتر را پخش کنیم.

وی اضافه کرد: «مجله تئاتر» این هفته میزبان سهراب سلیمی، پریسا مقتدی و میثم یوسفی، از کارگردانان تئاتر خواهد بود.

دهقان در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب اظهار کرد: در برنامه این هفته «مجله تئاتر» قرار است یک بررسی مختصر با یک کارشناس در حوزه‌ی نشر داشته باشیم و وضعیت نشر کتاب‌های تئاتری را بررسی کنیم؛ ضمن اینکه این هفته برنامه «مجله تئاتر» به جای ساعت 23، قرار است ساعت 23 و 45 دقیقه به روی آنتن برود.