مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از آغاز به کار چهارمین جشنواره نمایشنامه‌خوانی استان از فردا به مدت دو روز در سالن تئاتر شهر همدان خبر داد

پایگاه خبری تئاتر:  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، فاضل عبادی اظهار کرد: 14 گروه نمایشی در روزهای برگزاری جشنواره نمایشنامه‌خوانی استان به خوانش نمایشنامه‌ها می‌پردازند.

وی گفت: در اولین روز این جشنواره نمایشنامه‌های «افلاطون شهر، پشت شهر» به کارگردانی علی‌اصغر حیدری، «سوزنامه» به کارگردانی بهروز ناصر شریعتی، «چای تلخ» به کارگردانی اکبر مرادی کامیاب، «بازی خنده‌دار دکتر و شاعر» به کارگردانی فریبا یعقوب‌لو، «مرا همیشه گمشده‌ای بود» به کارگردانی مینا امامی، «حرف آخر» به کارگردانی احسان فلاحیان، «ذکریا» به کارگردانی محسن عیسایی و «پسرها» به کارگردانی فؤاد ابراهیمیان از ساعت 15 خوانش می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اظهار کرد: 18 اردیبهشت و دومین روز جشنواره، نمایشنامه‌های «از عشق تا عشق»، به کارگردانی مهدی مسلمی، «حرف راست را باید از بچه شنید» به کارگردانی مهدی روزبهانی، «رنج‌های کاهلی» به کارگردانی میلاد زنگنه، «پاره‌خطی به دوست» به کارگردانی پری بارانی، «اندوه پرنده بر وزن شقایق» به کارگردانی روح‌الله صالحی و «سرزمین مادری» به کارگردانی مجتبی شجاعی‌زاده از ساعت 9 صبح توسط گروه‌های نمایش‌ی خوانش می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: عموم مردم می‌توانند در این جشنواره حاضر شوند و آثار نمایشی که خوانش می‌شود را به تماشا بنشینند. روز پنجشنبه 18 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 مراسم اختتامیه جشنواره نمایشنامه‌خوانی استان همزمان با مراسم اردیبشهت تئاتر برگزار خواهد شد.

این مسئول در پایان اعلام کرد: به انتخاب هیئت داوران این جشنواره از 12 برگزیده در رشته‌های بازیگری زن، بازیگری مرد، کارگردانی و نمایشنامه‌نویسی با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی تجلیل می‌شود.