شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد که بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر تا ۱ یا نهایتا ۲ ماه دیگر به اتمام می‌رسد و این سالن مجددا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

پایگاه خبری تئاتر: شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی درباره وضعیت بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر که پیش از این از سوی سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مدیر مجموعه تئاتر شهر اعلام شده بود تا شهریورماه به اتمام می‌رسد، گفت: قرار بود سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر تا شهریور افتتاح شود و ما هم برای این سالن در ایام ماه محرم و صفر پیش‌بینی اجرای نمایش داشتیم ولی علیرغم ۲۴ ساعته کار کردن تیم شرکت پیمانکار بازسازی، این امر میسر نشد.

وی اظهار کرد: دلیل تمام نشدن بحث تعمیر ماشینری و تعویض صندلی‌های سالن تا زمان تعیین شده نیز به خاطر همزمانی این امر با فعالیت‌های عمرانی دیگر بود. کرمی درباره سرانجام و زمان پایان تعمیرات سالن اصلی، تأکید کرد: این روند تا ۱ یا ۲ ماه دیگر به پایان می‌رسد و سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر مجددا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان با اشاره به اینکه جزییات روند تعمیر و بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر از سوی سعید اسدی مدیر مجموعه اعلام می‌شود، گفت: روند تعمیر و بازسازی سالن اصلی به خوبی پیش می‌رود و سطح کیفی آن رضایت‌بخش است.