اگر ما تئاتر شهر را به عنوان یک تخلیه سوپاپ فشارها ببینیم، به جایی نخواهیم رسید و باید درست‌تر و حرفه‌ای‌تر نگاه کنیم. من هم کسی نیستم که دیروز آمده و امروز این حرف‌ها را می‌زند.

پایگاه خبری تئاتر: اتابک نادری،‌ مدیر سابق مجموعه تئاتر شهر درباره دلیل استعفای خود گفت: خب من استعفا دادم و خدا را شکر که ختم به خیر شد. من در واقع ترجیح دادم در شرایط فعلی مدیریت نکنم و از کارهای اجرایی فاصله بگیرم و دوباره فعالیت‌های هنری خود را انجام دهم. به هر حال از سال 85 که در کارهای اجرایی قرار گرفتم، کار خود را در حد توان انجام دادم و امیدوارم که توانسته باشم قدمی در این راه بردارم.

وی تصریح کرد: نکته‌ای که وجود دارد، مشکلات تئاتر شهر سر جای خود است و صورت مسئله همچنان حل نشده است. اگر ما تئاتر شهر را به عنوان یک تخلیه سوپاپ فشارها ببینیم، به جایی نخواهیم رسید و باید درست‌تر و حرفه‌ای‌تر نگاه کنیم. من هم کسی نیستم که دیروز آمده باشم و امروز بروم، 25 سال سابقه کار هنری دارم و 12 سال است که در عرصه مدیریت اجرایی فعالیت می‌کنم، اما اکنون با توجه به شرایط فردی، ترجیح می‌دهم که بیشتر بازیگر باشم نه یک مدیر، اینگونه راحت‌تر هستم.

 اتابک نادری بازیگر تئاتر متولد 1349 در اردبیل و دارای مدرک کارشناسی بازیگری، و کارشناسی ارشد، هنرهای نمایشی است. او از سال 85 مدیر تماشاخانه سنگلج، خاستگاه تئاتر ایران بوده و پس از آن سال گذشته به مدیریت مجموعه تئاتر شهر رسید. نادری تاکنون خدمات و مسئولیت‌های بسیاری در جشنواره‌های تئاتر فجر، کودک و نوجوان و... برعهده داشته است.

نادری از جمله مدیرانی است که از دل هنرمندان بیرون آمده است و همچنان به فعالیت هنری خود نیز ادامه می‌دهد.